نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی گفت: دست و پاگیر بودن بروکراسی‌های اداری منجر به فلج شدن تولید می‌شود، تصمیمات آنی و نداشتن افق بلند مدت نیز از چالش‌های پیش روی جهش تولید است.
کد خبر: ۸۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 25 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سید جواد حسینی کیا در خصوص شعار سال و اقدامات لازم برای تحقق آن، اظهار داشت: هر سه قوه باید برای تحقق بخشیدن به شعار امسال (جهش تولید) اقدام جهادی انجام دهند، لازم است خلأهای قانونی موجود در مجلس حل شوند، دولت واحدهای نیمه فعال را فعالسازی کند و تلاش های لازم برای تسهیل در امر صادرات صورت گیرد.

وی افزود: همچنین دولت باید بخش های مغفول را مورد توجه قرار دهد از آن جمله می توان به معادن اشاره کرد که ظرفیت بسیار بالایی دارند، کالاهای تولیدی باید رقابت پذیر، ارزان قیمت و صادرات محور باشند، توجه به کشورهای حاشیه ای از جهت صادرات هم لازم است. این موارد می تواند در جهش تولید موثر باشد.

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه بی ارادگی برخی از مدیران اجرایی از چالش های پیش روی تحقق شعار امسال است، تصریح کرد: در واقع دست و پاگیر بودن بروکراسی های اداری منجر به فلج شدن تولید می شود، تصمیم گیری های آنی و نداشتن افق بلند مدت نیز از دیگر چالش های پیش رو است.

حسینی کیا تاکید کرد: دولت باید در جهت رفع این چالش ها اقدام کند و خصوصا با افق بلندتری به صنعت نگاه کند، به طور مثال در حال حاضر در دولت دو دسته وجود دارد، عده ای که واردات چی هستند و به دنبال احیای بازرگانی و واردات اند که از نظر من احیای بازرگانی و وارداتِ کشور یعنی فاتحه صنعت را خواندن و نباید به این دو با هم نگاه کرد.

 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار