محمد نظر عظیمی در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه نجف اشرف کرمانشاه گفت: با توجه به تدابیر فرماندهی کل قوا مبنی بر اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و ابلاغ آن از سوی ستاد کل نیروهای مسلح این رزمایش با همکاری نیروی زمینی سپاه ، قرارگاه نجف و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنقر و کلیایی انجام شد.
کد خبر: ۸۳۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 25 March 2020

محمد نظر عظیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد : با توجه به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح برنامه ریزی هایی که همراه با فرمانده نیروی زمینی سپاه صورت گرفت در دو شهرستان استان این رزمایش اجرایی شد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به وضعیت جوی هوا و احتمال بارندگی در روزهای آتی این رزمایش زودتر از سایر مناطق در شهرستان سنقر و کلیایی و کنگاور اجرا شد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: بر اساس تعیین محل از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و در اختیار داشتن امکاناتی که به تایید مجموعه دانشگاه رسیده در خدمت مردم شهرستان سنقر و کلیایی بودیم و تمامی معابر شهر و روستا طی رزمایش ضدعفونی و پاکسازی شد.

عظیمی خاطرنشان کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه با همه امکانات اعم از نیروی انسانی و تجهیزاتی که در اختیار داشت برای مقابله با این بیماری تلاش کرد و آتش به اختیار در خدمت رسانی به مردم بسیج شد.

وی در پایان از کادر بهداشت و درمان سپاه تشکر کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز سپاه با تمامی امکانات در جهت کنترل و شناسایی ویروس کرونا در کنار نیروهای بهداشت و درمان سپاه حضور فعال داشته و از متخصصین امر تبعیت می کند تا با همبستگی بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار