، مدیر توزیع برق لارستان گفت: بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه مأمورین به درب منازل مشترکین خانگی و سایر مشترکین عادی، قرائت شماره کنتور مشترکین تا پایان فروردین ۹۹ توسط خود مشترکین انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 24 March 2020

تابناک فارس به گزارش روابط عمومی مدیریت برق لارستان ، مدیر توزیع برق لارستان گفت: بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعه مأمورین به درب منازل مشترکین خانگی و سایر مشترکین عادی، قرائت شماره کنتور مشترکین تا پایان فروردین ۹۹ توسط خود مشترکین انجام خواهد شد.

این مقام مسئول، افزود: کلیه مشترکین طبق برنامه زمانبندی، پیامکی را از طریق سامانه ۳۰۰۰۷۴۱۲۱ دریافت خواهند کرد که در آن پیامک، شماره همراه مأمور قرائت کنتور درج گردیده و مشترکین محترم می بایست خودشان از طریق مراجعه به کنتور، شماره برق مصرفی خود را به صورت تلفنی یا پیامکی جهت مأمور مربوطه ارسال نمایید.

دامن کشان اضافه نمود: فایل آموزشی نحوه قرائت انواع کنتورها نیز در پورتال شرکت توزیع، به آدرس زیر موجود است و در پیامک ارسالی نیز درج شده است:

https://www.farsedc.ir/portals/۰/GharatCounter.jpg

مدیر برق شهرستان لار، یادآور شد: مشترکین در خصوص رفع ابهامات خود در مورد چگونگی نحوه قرائت کنتور می توانند بصورت تلفنی با مأمورین قرائت کنتور یا تماس با اداره به شماره ٥٢٣٤٩١١١ تماس داشته باشند و همکاران ما پاسخگوی ایشان خواهند بود./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار