رحمانیان از پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: مراکز عرضه مواد غذایی، نانوایی ها، قنادی، مراکز عرضه گوشت و... از جمله واحدهای متخلف بودند.
کد خبر: ۸۳۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 22 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» با اشاره به اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان و ضرورت رعایت بیشتر اصول بهداشتی که مهم ترین اقدام در پیشگیری از این بیماری است، معاونت بهداشتی دانشگاه نظارت‌های خود را بر این مراکز بیشتر کرده است، گفت:‌۶۲ اخطاریه پلمب جهت نانوایی‌ها، قنادی، مراکز عرضه مرغ و گوشت و مواد غذایی در شهرستان جهرم داده شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در ۱۰ روز گذشته ۳۵ اخطاریه از سوی بازرسین بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه به تعدادی از نانوایی های سطح شهرستان در خصوص عدم رعایت اصول بهداشتی داده شده است که از این تعداد، ۱۰ نانوایی متخلف پلمب و بسته شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین در کنار آن تشدید نظارت بر مراکز عرضه مرغ و گوشت، قنادی ها و مراکز عرضه و فروش مواد غذایی نیز بوده است.

 

رحمانیان بیان کرد: همچنین تعداد ۱۴ اخطاریه پلمب به مراکز عرضه مرغ و گوشت در سطح شهر، ۲ مورد آن پلمب و بسته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اخطاریه‌های پلمب برای ۶ قنادی، ۴ مرکز عرضه و فروش مواد غذایی و ۳ کافه عرضه قلیان در سطح شهرستان ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: با وجود اخطاریه و هشدارها جهت رعایت اصول بهداشتی ۲ قنادی، چهار مرکز عرضه و فروش مواد غذایی و سه کافه عرضه قلیان پلمب و بسته شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان همشهریان خواست هر گونه شکایت بهداشتی خود را با سامانه دریافت شکایت مردمی وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی در میان بگذارند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار