مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در شهرستان‌های استان فارس را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۳۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 22 March 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های فارس از دیشب تا صبح امروز، اظهار کرد: خنج با ۲۶ و ۵ دهم، نورآباد ۲۵ و ۵ دهم و فراشبند ۱۸ و ۶ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را دارند.

او ادامه داد: در اردکان ۱۶ و ۷ دهم، لار با ۱۳ و ۵ دهم، فسا ۱۲ و ۶ دهم، سروستان ۱۲ و ۳ دهم، نی ریز ۱۱ و ۷ دهم، خفر ۱۱، جهرم ۱۰ و ۲ دهم، استهبان ۹ و ۵ دهم، زرین دشت ۸، کازرون ۶ و ۶ دهم، قیروکارزین ۶ و ۵ دهم، داراب ۶ و ۳ دهم، فیروزآباد ۶ و ۲ دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در لامرد ۴ و ۳ دهم، درودزن ۴ و ۲ دهم، فورگ ۴ و ۲ دهم، ایزدخواست ۳ و ۸ دهم، شیراز ۲ و ۴ دهم، ارسنجان یک و ۴ دهم، بوانات یک و ۳ دهم، تخت جمشید یک و ۳ دهم، اقلید ۶ دهم، آباده ۴ دهم، زرقان ۴ دهم و شهرک گلستان ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

او افزود: در دیگر نقاط استان فارس بارشی ثبت نشده است.

مسعود دهملایی هشدار داد: از آنجا که سامانه بارشی جدید موجب آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد شهری، لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌های کوهستانی می‌شود، شهروندان از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات به سبب جاری شدن روان آب خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار