معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تا کنون ۱۴ نفر در استان فارس جان خود را از دست داده اند اظهار داشت : با شناسایی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در این استان شمار مبتلایان به ۴۷۹ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۳۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 21 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالرسول همتی روز شنبه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش شده است، افزود: با این مورد جدید فوتی، تاکنون ۱۴ نفر در استان، به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد : تاکنون ۱۵۶ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند،هم اکنون ۴۹ درصد از مبتلایان در استان فارس در بیمارستان بستری هستند و ۳۲ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

دکتر همتی توصیه کرد: مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند و برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا با رعایت اصول بهداشتی در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند.

وی توصیه کرد: عموم مردم فارس می توانند اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کرونا به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

 

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار