استاندار فارس در پیامی خطاب به مردم این استان، لازمه مقابله با کرونا را قطع زنجیره ارتباطات رو در روی افراد و رعایت بهداشت دانست و از همگان خواست با در خانه ماندن به خانواده خود و کادر پزشکی ودرمانی یاری رسانند.
کد خبر: ۸۳۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 18 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی، در این پیام که چهارشنبه (بیست و هشتم اسفند) و در آخرین روز کاری سال ۹۸ انتشار یافته، بیان کرده است: امروز در شرایط سخت و سترگی قراری گرفته‌ایم که رهبر معظم انقلاب ، ریاست جمهوری، هیات دولت و تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادها و در یک کلام حاکمیت، نهایت تلاش را دارند که از سلامت مردم عزیز کشور حفاظت کنند که عبور از این شرایط جز با همدلی و همراهی همه اقشار ملت و تلاش بیش از پیش همه مسوولان و دست اندرکاران ممکن نیست.
وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا تهدیدهایی را ایجاد کرده است که تنها با اتکا به عقلانیت ، منطق ، دانش ، دلسوزی و نگاه مسوولانه و انسانی به تمامی ابعاد آن باید با آن رو به رو شد.
استاندار فارس در این پیام اظهار داشته است: عید امسال و قبل از آن با ویروسی ناشناخته رو به رو هستیم که لازمه مقابله با آن، قطع زنجیره ارتباطات رو در روی افراد و رعایت بهداشت محیط و همراهی شما عزیزان است.
رحیمی بیان کرد: میهمان‌نوازی اهالی شیراز و فارس شهره خاص و عام است اما امسال در این مهمان‌نوازی، حساسیت و دقت به خرج دهیم و پذیرای این ویروس نباشیم.
وی ادامه داد: ما هم به عنوان خدمتگزار شما با بهره‌گیری از نظر متخصصان و توجه به نظریات مردم عزیز، تصمیماتی اتخاذ نموده و در حال اجرا هستیم.
استاندار فارس گفت: آنچه از شیراز و فارس در اذهان مانده است، همراهی و همدلی در بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی است و به عنوان یک برند (نشان) در ذهن جامعه ایرانی و افکار ایرانیان نقش بسته است.
رحیمی افزود: این پیگیری‌ها هرچند همراه با مشکلات مختلف برای شما عزیزان بوده است لیکن جامعه ما را در رویارویی با این ویروس ناشناخته یاری رسانده و به یاری خداوند با استمرار همراهی شما عزیزان بر این مشکل فائق خواهیم آمد و جامعه فارس را به عنوان جامعه تاب‌آور و الگو به کشور معرفی خواهد کرد.
رحیمی اضافه کرد: بدانیم تک تک ما با هر شغل و هر موقعیتی با در خانه ماندن و رعایت کردن می‌توانیم در درجه اول به خود و خانواده‌هایمان و در مراتب بعد به کادر پزشکی و درمانی شهر و استان یاری رسانیم و در میانه این همه مسایل و مشکلات، حُسن این روزهای در خانه ماندن، تعاملات و ارتباط بیشتر با افراد خانواده است و اثرگذاری همگانی در کنترل این بیماری با مشارکت همگان امکان پذیر می‌باشد.

بر اساس آخرین آماری که عصر امروز (بیست و هشتم اسفند ۹۸) اعلام شده، ظرف ۲۴ ساعت گذشته آزمایش تشخیص کرونا برای ۶۰ نفر در استان فارس مثبت شده است و شمار مبتلایان در این استان به ۳۸۶ نفر و تعداد متوفیان به ۱۳ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار