رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار نظیر شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ منجمد در فروشگاه‌های معتبر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ 18 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:علی‌محمد ابراهیم‌زاده بابیان اینکه جهت حفظ سلامت کارفرمایان، کارگران و عوامل تولید، واحدهای صنعتی و معدنی لارستان دستورالعمل ارسالی از سازمان صمت استان فارس به‌تمامی واحدهای فعال در این شهرستان ارجاع شده است، اظهار داشت: کارفرمایان تدابیر لازم جهت ایمنی و سلامت کارگران انجام داده‌اند و هر کدام از کارفرمایانی که درخواستی جهت تأمین مواد ضدعفونی داشته‌اند، مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
وی افزود: تمام واحدهای فعال در لارستان، همچنان مشغول به تولید هستند و کارخانه نان صنعتی بهاره تنها واحدی است که اعلام کرده با شرایط موجود مجبور به تعطیلی است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان با اشاره به احتمال برگزاری نمایشگاه بهاره در آستانه عید باستانی نوروز در لارستان، تصریح کرد: هرچند قبل از شیوع بیماری کرونا دستورالعمل برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اعلام و تأکید به برگزاری نمایشگاه و فروش فوق‌العاده شده بود اما با توجه به شیوع بیماری کرونا، احتمال برگزاری خیلی ضعیف است درحالی‌که ما همچنان منتظر هرگونه دستور مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری هستیم.
رئیس اداره صمت لارستان بابیان اینکه کالاهای اساسی تنظیم بازار ازجمله شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد، مرغ منجمد در فروشگاه‌های معتبر در حال توزیع است، خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی با سازمان صمت استان فارس در صورت آمادگی عامل جذب میوه، نسبت به جذب و توزیع میوه شب عید اقدام می‌شود.
وی بیان کرد: برای شب عید نیز تمهیداتی از جمله اجرای طرح نظارتی و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان ، مراکز خرید و مراکز بین‌راهی‌ اندیشیده شده است.
ابراهیم‌زاده تصریح کرد: برخی واحدهای تولیدی که توانایی تولید یا تغییر جزئی محصولات ضدعفونی را داشتند اعلام آمادگی کردند هرچند روند تولید این محصولات با توجه به عدم تأمین الکل طبی(اتانول) با کُندی مواجه شده است.
وی ضمن تقدیر از تولیدکنندگان ژل ضدعفونی‌کننده آلوئه ورا اضافه کرد: یکی از واحدهای تولیدی لارستان اقدام به تولید روپوش یک‌بارمصرف طبی و ماسک جهت تأمین نیاز بیمارستان و دانشکده علوم پزشکی لارستان کرده است که مازاد آن نیز در داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

برچسب ها: کالا ، تنظیم بازار ، لار ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار