در حالی که همه امکانات کشور برای مقابله با بحران جهانی کرونا بسیج شده است و کسب و کار و دید و بازدید و عید نوروز و درس و دانشگاه و خلاصه همه چیز برای مبتلا و قربانی نشدن مردم تعطیل شده است حالا مصرف الکل مسموم در فارس نزدیک به 5 برابر کرونا قربانی گرفته است.
کد خبر: ۸۳۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 17 March 2020

به گزارش تابناک فارس:عادت کرده ایم که همیشه مسئولان را مقصر بدانیم و از کم کاریهایشان بگوییم؛البته که آن ها مسئولند و باید پاسخگو باشند اما یک سری کارها و مسئولیت ها در دست خود مردم و عقلشان است.

وقتی که مصرف الکل در چند روز 5 برابر کرونا در استان فارس قربانی می گیرد این موضوع به ذهن متبادر می شود که بعضی از مردم کوچکترین ارزشی برای جان خود و بقیه قائل نیستند و اینها بسیار خطرناکند.

چطور توقع ریشه کن شدن کرونا در زمان حداقلی را داشته باشیم وقتی چنین انسان های خطرناکی را در کنارمان داریم؟

باشد که کمی فکر کنیم...

رئیس اورژانس فارس از افزایش آمار مسمومیت‌ها با الکل به ۳۶۹ نفر و فوتی‌ها به ۵۲ نفر در استان خبر داد و گفت: در چندروز گذشته ۳۱۷ نفر بر اثر مصرف الکل در مراکز درمانی بستری شده‌اند.
 
او اضافه کرد: سن مسمومین از ۲۰تا  ۴۰سال است و  ۱۴ نفر  از این افراد در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
 
مرادیان تاکید کرد:ویروس کرونا از طریق سیستم تنفسی وارد بدن می‌شود بنابراین مصرف الکل هیچ تاثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد، بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس کرونا، درمان خود قرنطینه کردن و در خانه ماندن و نیز رعایت مسائل بهداشتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار