با اضافه شدن ۳ کرونایی جدید جمعا ۲۱ نفر در لارستان به کرونا مبتلا شده اند. سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان که امروز در قرارگاه جهادی نجف حضور یافته بود ضمن تشکر و خسته نباشید به همه بسیجیانی که خودجوش وارد عرصه تولید مواد ضد عفونی شده اند از اضافه شدن ۳ نفر جدید به مبتلایان کوید ۱۹ در لارستان و افزایش تعداد مبتلایان به ۲۱ نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 15 March 2020

تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان رضایی اظهار داشت: سه مورد مثبت به جمع موارد مثبت کرونایی شهرستان اضافه شده که مبتلایان جدید حال عمومی خوبی دارند و در بخش بستری بوده و خدمات لازم را دریافت می کنند. وی اظهار داشت: هنوز موارد مشکوکی داریم که دیشب و امروز نمونه گیری شده و منتظر جواب آن هستیم.

رضایی همچنین در خصوص تجمعات مردمی نیز اظهار داشت: از مردم می‌خواهم در صورت مشاهد هرگونه تجمعی در سطح شهر با ۱۱۰ تماس بگیرند. همچنین در صورت مشاهده افرادی که با توجه به تست مثبت شان باید در قرنطینه باشند، اما رعایت نکرده و خارج شده‌اند، از آنان عکس و فیلم تهیه کرده و به شماره ۰۹۱۷۱۸۱۸۵۰۱ واحد حراست دانشکده علوم پزشکی لارستان ارسال کنند.

وی در خصوص توزیع اقلام بهداشتی نیز گفت: ماسک و دستکش برای *بیماران خاص* در داروخانه دکتر خلیلی آزاد موجود است.رئیس بیمارستان امام رضا(ع) همچنین از مردم تقاضا نمود اقلام خوراکی خود را از بین مواد بسته بندی و دارای آرم سازمان غذا و دارو انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار