فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از دستگیری 2سارق سابقه دار منازل و اشیاء درون خودرو در شهرستان اقلید خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 15 March 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:سرهنگ مراد صارمی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس، به ۹ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کرد، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

وی ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری، مأموران موفق به شناسایی سارق اشیا درون خودرو شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اقلید اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به ۷ فقره سرقت درون خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه زندان شد.

سرهنگ صارمی از شهروندان درخواست کرد بعد از پارک خودرو از قفل بودن درب ماشین و بالا بودن شیشه‌های خودرو اطمینان حاصل کنند، به هنگام خرید از مغازه خودرو را به صورت روشن رها نکنند و از قراردادن اموال قیمتی شامل کیف پول و وجه نقد، زیورآلات و تلفن همراه بر روی صندلی ماشین خودداری کنند و با ایمن سازی منازل، مانع نفوذ سارقان شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار