رضازاده گفت: آزمایشگاه تشخیص مولکولی کرونا در مرکز بهداشت «شهدای والفجر» شیراز، راه اندازی شده که به صورت تمام وقت، خدمات تشخیصی نمونه های کرونای مشکوک ارسالی از بیمارستان ها را به انجام می رساند.
کد خبر: ۸۲۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 07 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «احمد رضازاده» از راه اندازی آزمایشگاه تشخیص مولکولی «کووید 19» خبر داد و گفت: این آزمایشگاه در مرکز بهداشت «شهدای والفجر» شیراز، راه اندازی شده که به صورت تمام وقت، خدمات تشخیصی نمونه های کرونای مشکوک ارسالی از بیمارستان ها را به انجام می رساند.

رئیس مرکز بهداشت «شهدای والفجر»، ادامه داد: شماری از ویروس های کرونا، موجب بروز سرماخوردگی می شود اما نمونه جدید آن با ایجاد تب و کاهش سیستم ایمنی و حتی مرگ همراه است.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز بهداشت «شهدای والفجر»، معاونت بهداشتی و ... تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی در شرایط حاضر به کار گرفته است.

رضازاده از آماده سازی امکانات لازم در این آزمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: یک بخش ایزوله به همراه فضای مجهز به سرویس بهداشتی، حمام و اتاق استراحت جداگانه و ... برای کارکنان تمام وقت این مرکز نیز در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار