این فراخوان شامل تمام داوطلبان با هر سطح سواد و اشتغال می شود و در صورت نیاز از این افراد با انعقاد قرارداد، برای فعالیت ها متناسب با توانمندی که در سامانه از سوی داوطلب اعلام شد، استفاده می شود.
کد خبر: ۸۲۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 03 March 2020

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران می‎گوید: این دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا و نیاز احتمالی به نیروهای بیشتر، طرح "همکار داوطلب" را اجرایی کرد.

دکتر محمد پنبه چی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داوطلبان به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در استان مازندران می توانند با مراجعه به corona.mazums.ac.ir همکاری خود را اعلام کنند.
وی اضافه کرد : این فراخوان شامل تمام داوطلبان با هر سطح سواد و اشتغال می شود و در صورت نیاز از این افراد با انعقاد قرارداد، برای فعالیت ها متناسب با توانمندی که در سامانه از سوی داوطلب اعلام شد، استفاده می شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهارداشت : در شرایط فعلی صرفا این سامانه در حد یک فراخوان قابلیت اعتبار دارد و چنانچه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا نیاز به نیرو داشته باشد، با داوطلبان براساس شماره تلفن ارایه شده، تماس گرفته می شود.
دکتر پنبه پی اضافه کرد: به کارگیری احتمالی این داوطلبان نیز به صورت موقت بوده و آنها هیچ ارتباط سازمانی و استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران نخواهند داشت.
به گفته وی محدودیتی برای ثبت نام داوطلبان از لحاظ تخصص و سطح سواد وجود ندارد، ولی احتمال می رود با شرایط زمانی برخی تخصص ها نیاز بیشتری داشته باشیم.
پس از سامانه خودارزیاب کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران این دومین سامانه ای است که برای مقابه با این ویروس در اختیار شهروندان مازنی قرار گرفته است.
پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی مازندران شماره تماس ۳۴۴۰۷ را برای تماس مردمی نسبت به ویروس کرونا معرفی کرد و این شماره تلفن از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سووالات مردم در مورد این ویروس است.
پیش بینی می شود در روزهای آینده که احتمال می رود پیک صعودی ویروس کرونا باشد، این شماره تلفن نیز به صورت ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان پزشکی و پرستاری آماده پاسخگویی به سووالات مردم در مورد این ویروس باشد.
تاکنون نمونه ۶۰ بیمار به ویروس کرونا در مازندران مثبت اعلام شد و ۱۳۰ نفر نیز مشکوک به این ویروس در استان تحت مراقبت و تست کرونا قرار گرفتند.
روزانه نیز طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۵۰ تا ۶۰ نفر بهبود یافته از ویروس کرونا از مراکز درمانی استان مرخص می شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار