مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: ستاد تنظیم بازار کشور 600 تن گوشت قرمز و 600 تن مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار، ایام پایان سال به این استان اختصاص داد.
کد خبر: ۸۲۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 29 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایانا:رهام رحمانی افزود: توزیع گوشت منجمد وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۳۸ هزارتومان و گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 12500 تومان درب سردخانه‌های اداره کل پشتیبانی امور دام، در سطح استان آغاز شده است.

وی ابراز کرد: قیمت عرضه گوشت منجمد وارداتی و مرغ منجمد برای مصرف کنندگان به ترتیب ۴۰ هزار تومان و 12900 تومان به ازای هرکیلوگرم می باشد و عموم مردم می توانند برای خرید این کالاها به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نمایشگاه های بهاره، فروشگاه‌های سازمان میادین میوه و تره بار، تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب مراجعه کنند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس بیان کرد: توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد طرح تنظیم بازار تا پایان اسفند ماه ادامه دارد و در صورت اتمام این میزان سهمیه، ستاد تنظیم بازار کشور آمادگی برای افزایش سهمیه به میزان مورد نیاز را دارد.

او اظهار کرد: در دو ماه گذشته حدود ۳۰۰ تن گوشت منجمد وارداتی "طرح توزیع معیشتی" بین اقشار هدف و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد و همچنین تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری با قیمت ۳۸ هزار تومان توزیع شده است.

رحمانی بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار مراکز عمده مصرف شامل مراکز نظامی و انتظامی، بهداشتی، آموزشی، سازمان زندان‌ها و صنوف شامل رستوران ها و پزنده‌ها نیز می توانند به منظور تهیه گوشت قرمز مورد نیاز با قیمت ۴۵ هزارتومان به ازای هر کیلوگرم به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

 

برچسب ها: گوشت ، تنظیم بازار ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار