مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در بورس منطقه‌ای استان فارس تعداد ۳۹ میلیون و ۶۲۵ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۳۷۷ میلیارد ریال مبادله شد.
کد خبر: ۸۲۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 29 February 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به معاملات انجام شده در بورس استان فارس در هفته اخیر اظهار داشت: در بورس منطقه‌ای استان فارس تعداد 39 میلیون و 625 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 377 میلیارد ریال مبادله شد.

وی با اشاره به جزئیات ابن معاملات افزود: 53 درصد از این معاملات مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به 242 شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بیان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های نیروترانس، پتروشیمی پارس و لاستیک سهند بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های پارس خودرو، حفاری شمال و بین‌المللی توسعه ساختمان با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

 

ترابیان عنوان کرد: همچنین سهام شرکت‌های بیمه دانا، پالایش نفت تهران و داروسازی تولید دارو بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی و بانک آینده با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس استان فارس تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 45095 واحد افزایش و به عدد 523850 رسید.

برچسب ها: بورس ، سهم بورس ، بورس فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار