امروزه متأسفانه افرادی لقب سلبریتی را یدک می‌کشند که مایه‌ی سرافکندگی و شرمساری مردم و کشور خود هستند. افراد سودجو و مال اندوزی که هر روز طبل رسوائیشان از یک پشت بام به زمین می افتد. شما به اصطلاح سلبریتی ها که گوشت و پوست و استخوان تان، را مدیون این مردم و این نظامید در مواقع حساس و بزنگاه‌های خطر برای مردم و کشورتان چه قدم مثبتی بر داشته‌اید؟
کد خبر: ۸۲۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ 27 February 2020

«تابناک کرمان»، حسن عباسی؛ واژه‌ی سلبریت معادل است با واژگانی نظیر شُهره ، بزرگ و خاص.. و سلبریتی به کسی گفته می شود که در صنف خود مشهور و به کمال رسیده باشد.
در واقع می‌توان گفت سلبریتی‌ها به دلایل فردی و تأثیرات عملکردشان در اجتماع و داشتن طرفدارهای زیاد در فضای واقعی و مجازی می‌توانند منشاء اثرات مخرّب و یا مفیدی پیرامون خود باشند.

کدام یک خطرناک‌ترند کرونا یا سلبریتی‌ها
در گذشته سلبریتی‌ها واقعاً سلبریتی و ستاره بودند و محبوبیّت آنها واقعی بود ، ولی امروزه به مدد فضای مجازی هر کلاغی را می‌توان کپک و طاووس معرفی کرد و گاه افرادی سلبریتی معرفی می‌شوند که کوچکترین نقشی در بهبود اوضاع جامعه‌ی خود نداشته بلکه عملکردشان اثرات مخرّب و ویرانگری هم داشته است.
زمانی مرحوم تختی سلبریتی کشور ما بود که وقتی پای پیاده برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌ی بوئین زهرا به راه افتاد توانست تک و تنها و بدون تبلیغات ، کمکهای فراوانی را جمع آوری و مردم را به حرکت در جهت کمک به زلزله زدگان وا دارد.
زمانی خوانندگان و هنر پیشه‌های سینما و ورزشکاران ما در کمال افتادگی و فروتنی الگو و نماینده‌ی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بودند.
ولی امروزه متأسفانه افرادی لقب سلبریتی را یدک می‌کشند که مایه‌ی سرافکندگی و شرمساری مردم و کشور خود هستند. افراد سودجو و مال اندوزی که هر روز طبل رسوائیشان از یک پشت بام به زمین می افتد.
یک روز از پارتی سفارت انگلیس بیرون کشانده می‌شوند، روز دیگر خبر زایمان خودشان یا همسرشان در کانادا و آمریکا برای به دست آوردن شهروندی آنجا منتشر می شود ، روز دیگر جهت خوش رقصی برای ترامپ و شبکه‌های معاند جشنواره‌ی فیلم فجر را بایکوت می کنند و روز دیگر می‌شوند کارشناس هوا فضا و در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی افاضات می‌نمایند. سلبریتی‌هایی که حقیقتاً دو ریال نمی‌ارزند و به جز فیلم و سریالهای سخیف و بی‌ارزش چیزی در کارنامه ندارند.

و امّا دُر فشانی این به اصطلاح سلبریتی ها در مورد کرونا ، در حالیکه در کشور کره‌ی جنوبی هنرمندان و هنرپیشه‌های مشهوری با پرداخت مبالغ بسیار زیادی از ثروت خود در جهت تهیّه‌ی ماسک و ژل ضد عفونی کننده و وسایل آزمایشگاهی قدم بر داشته‌اند سلبریتی‌های ما به ایجاد ترس و نا امنی و تشویش اذهان عمومی و تلاش برای دوشیدن مردم پرداخته اند.
مثلاً خانم بهنوش بختیاری در اینستاگرام خود به تبلیغ شربت ضدّ کرونا پرداخته و با تبلیغ این شربت دروغین چقدر به جیب زده و چقدر به مردم ضرر رسانده خدا می داند، حال ایشان را مقایسه کنید با هنر پیشه‌ی سریال یانگوم که مبالغ بسیار زیادی از ثروت خود را در جهت کنترل کرونا بخشیده است.
جناب «کیهان ملکی» در پست اینستاگرامی خود افاضات نموده‌اند؛ که «همه ی ما را خواهند کشت» کسی نیست به ایشان بگوید چه کسی می خواهد تو را بکشد؟
نکند خدای نکرده خودت را با بروسلی و براد پیت و تام کروز اشتباه گرفته‌ای؟
ویروس کرونا هم شرم دارد وارد بدن انسان خود شیفته و وطن فروشی مثل تو شود که کارش تشویش اذهان عمومی و دروغ پراکنی است.
خانم «متین ستوده» هم فرموده‌اند: «همه چیز به کابوس شبیه است یاد کتاب کوری افتاده‌ام»
خانم محترم آقای گودرزی چه ربطی به آقای شقایقی دارد.
کرونا چه ربطی به موضوع کتاب کوری دارد ؟
حتی کوچکترین مشابهتی هم ندارند
فقط خواستی بگویی کتاب کوری را خوانده‌ای؟
حالا شما برای این به اصطلاح کابوس ایجاد شده چه کرده‌ای؟ برای مردمت چه کردی در جهت رفع این کابوس؟
شما به اصطلاح سلبریتی ها که گوشت و پوست و استخوان تان، را مدیون این مردم و این نظامید در مواقع حساس و بزنگاه‌های خطر برای مردم و کشورتان چه قدم مثبتی بر داشته‌اید؟
کار مثبت که از شما بر نمی‌آید لااقل می‌توانید لال شوید و تخم ترس و تشویش و دلّالی در جامعه منتشر نکنید. شرم نمی‌کنید که در شرایط بد اقتصادی و بیماری ناشی از تحریم های ظالمانه‌ی آمریکا و غرب باز هم به فکر مال اندوزی و خوش رقصی برای آمریکا و شبکه های اجتماعیِ معاند هستید.
نکند باورتان شده سلبریتی هستید، نگاهی به خودتان ، هنرتان و عملکردتان بیندازید یه لبریتی هم نیستید. حضور و عملکرد شما در جامعه و مخاطرات ناشی از هنرتان خطرناکتر از ویروس کروناست.

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی ، سلبریتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار