فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۹۰ فقره سرقت، شامل ۷۷ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت در جلوی بانک ، ۷۴ فقره سرقت خودرو، ۳۰ فقره سرقت درون خودرو وهمچنین ۹ فقره سرقت به عنف کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۲۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 25 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار رهام بخش حبیبی امروز ۶ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات ۴۸ ساعت اخیر گفت: فردی با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به مسافرکشی کرده و با سوار کردن زنان با زور پول و طلای آنان را مورد سرقت قرار داده بود که رور گذشته طی عملیاتی شناسایی و دستگیر شد.

وی در این نشست که شاکیان نیز جهت شناسایی، حضور داشتند، بیان کرد: افراد به ویژه زنان از سوار شدن به خودروهای شخصی اجتناب کنند و با تاکسی‌های رسمی وهمچنین وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس یادآور شد: در صورت قرار گرفتن در چنین شرایطی، در دسترس راننده ننشینید، شماره ۱۱۰ را آماده داشته باشید و در صورت بروز مشکل شماره را گرفته و با فریاد، پلیس را از بروز مشکل مطلع کنید تا از طریق تلفن جایگاه شما شناسایی شود.

سردار حبیبی ادامه داد: مجموعا ۱۹۰، شامل ۷۷ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت در جلوی بانک و ۷۴ فقره سرقت خودرو، ۳۰ فقره سرقت درون خودرو و ۹ فقره سرقت به عنف کشف و ضبط شد، همچنین یک خودروی سمند با ۵۴۰ کیلوگرم تریاک در چند روز گذشته کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فارس افزود: ۱۰ باند سرقت احشام نیز که در حاشیه شهرها اقدام به سرقت‌های کوچک و بزرگ کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند، همچین یک باند جعل اسناد شناسایی و دستگیر شده که پرونده این افراد به دادگاه ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار فارس، شاکیان پرونده سرقت به عنف، در مرکز آگاهی فارس حضور یافته و متهم را شناسایی کردند، آخرین قربانی زن جوانی بود که با متهم درگیر شده بود و توانسته بود به او آسیب برساند و همین سبب شناسایی وی شده بود.

یکی از شاکیان شرایط روحی مناسبی نداشت چرا که این موضوع سبب شده بود تا زندگی شخصی او دچار تزلزل شود، و با فریاد به متهم گفت "ادعا کردی بچه سرطانی داری اما با پول دزدی و حرام عمل زیبایی بینی انجام دادی.

برچسب ها: کشف ، سرقت ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار