سخنگوی شهرداری اهواز عنوان کرد:براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته ی جاری بارش شدیدی را پیش رو داریم که نیازمند آمادگی شهروندان گرامی اهوازیست .
کد خبر: ۸۲۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 24 February 2020

سخنگوی شهرداری اهواز در خصوص بارندگی شدید روزهای دوشنبه و سه شنبه در اهواز گفت: مشکل ساختاری و اشکالات در طراحی شهری میراث موجود شهر اهواز است که سیستم هدایت آبهای سطحی پشت بامها و معابر در آن طراحی نشده و بر هیچکس پوشیده نیست و فعلا با شرایط موجود و اعتبارات ناکافی شهرداری بدلیل خودگردان بودن ساختار درآمد و هزینه وظیفه خود را در حد توان انجام میدهیم.

وی افزود: از مردم شریف اهواز بابت مشکلات حادث شده در مواقع بارندگی عذرخواهی میکنیم و از مدیریت آبفای شهری که وظیفه جمع آوری و هدایت فاضلاب را برعهده دارند تقاضای تلاش دوچندان داریم.

احمدی ادامه داد: شهرداری بر اساس وظیفه سازمانی خود با همت همه مدیران و نیروهای زحمتکش خود برای جلوگیری از کاهش آسیب ها بصورت شبانه روزی در کنار مردم خواهد بود.

این مقام مسئول  ضمن تاکید بر تلاش شبانه روزی اعضای محترم شورای اسلامی و مدیریت شهرداری کلان شهر اهواز بر خدمات رسانی به مردم و تشکیل ستاد سیل ، عنوان کرد:براساس پیش بینی سازمان هواشناسی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته ی جاری بارش شدیدی را پیش رو داریم که نیازمند آمادگی شهروندان گرامی اهوازیست .

سخنگوی شهرداری اهواز گفت: احتمال ریزش خطوط فاضلاب وجود دارد که باید مراقب باشیم و تلاش کنیم حتی الامکان  از تردد غیر ضروری در معابرطی روزهای بارندگی خودداری نماییم.

گفتنی است  سامانه ی ارتباطی ۱۳۷ همچنان آماده جذب نظرات و مشکلات شما خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار