حکیم طب اسلامی و ایرانی گفت: با استفاده از درمان های قطعی طب اسلامی و ایرانی، می توانیم با ویروس کرونا مقابله کنیم.
کد خبر: ۸۲۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 23 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حکیم محمد ناطق درمانگر طب اسلامی ایرانی گفت: بهترین راه درمان با این بیماری و حتی بیماری های سخت تر از این بیماری، داروی عجیب و با تاثیرگزاری فوق العاده است که این دارو تجویز امام کاظم(ع) است.

او با اشاره به حدیثی از امام کاظم(ع) تصریح کرد: این دارو، درمان هر دردی به جز مرگ است.

حکیم و درمانگر طب اسلامی و ایرانی گفت: این دارو از ترکیب :هلیله سیاه، شکر سرخ و گیاه پرخاصیت مستکی تهیه می شود که درمان کننده عجیب و قوی ، برای هر دردی است.

ناطق افزود: طبع ویروس کرونا، بلغم و سرد است، هرآنچه بلغم را دفع کند بدن را حفظ می کند.

او با اشاره به مصرف گرمی جات و گیاهانی با طبع گرم تصریح کرد: مصرف ادویه‌جات گرم مزاج ،که حجم بالایی از آنتی اکسیدان دارند مانند: زردچوبه، دارچین، زعفران، زنجبیل و فلفل سیاه نیز موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

حکیم و درمانگر طب اسلامی و ایرانی گفت: پاکسازی فضای دهان که محل عبور هوا به ریه‌ها است بسیار مهم است؛ قرقره سرکه و گلاب و قرقره سرکه و نمک به پاکسازی فضای دهان کمک می‌کند.

ناطق افزود: گیاهانی مانند نعنا، عرق بارهنگ، عرق بید و... که خواص ضد التهابی دارند موجب تقویت ریه‌ها می‌شوند.

او تصریح کرد: مصرف فلفل قرمز، خیار، گوجه، بادنجان، خربزه، طالبی و... که پتانسیل آلرژی زایی دارند، توصیه نمی‌شود.
حکیم طب اسلامی و ایرانی گفت: علائم این بیماری که شامل: تب شدید همراه با سرفه شدید و بعضاً اسهال و آب‌ریزش بینی می‌باشد، و افرادی که بیشترین تاثیرپذیری را در این بیماری دارند اغلب سالخوردگان، جانبازان شیمیایی، بیماران cf، افراد دارای یبوست‌های مزمن و بیماران تنفسی می‌باشند.

ناطق افزود: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، موارد ذیل کنترل می شود: محیط استراحت‌‌ معتدل و مرطوب باشد، بدن را معتدل نگه‌داشته و از سرما و گرمای شدید پرهیز کنیم، برای جلوگیری از خشک شدن بدن غذاهایی نظیر: آش آلو، آش کدو، خورشت به و ... مصرف نمائیم، مجاری تنفسی را پاک و تمیز نگه‌داشته و تنفسی کامل و صحیح داشته باشیم، دود کردن اسفند و کندر برای محیط پیرامونی بسیار لازم و ضروری است.

او با اشاره به مواردی که بدن را در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر می‌کند، تصریح کرد: خوردن غذاهای چرب و سرخ کردنی، مصرف شیرینی‌های قنادی و صنعتی به ویژه شیرینی‌های تر و خامه‌ای، غذاهای‌سرد مثل:دوغ، ماست و پنیر، غذاهای شب‌مانده، فست‌فودها، کنسروها و غذاهای‌صنعتیِ آماده، دمنوش‌های مُدِر مثل؛ چای سیاه وارداتی، قهوه و نسکافه، پُرخوری صحیح نیست.

حکیم طب اسلامی و ایرانی با اشاره به افرادی که مشکوک به ابتلاء هستند، گفت: از درمان بی‌اشتهایی و اسهال پرهیز شود، برای جبرانِ رطوبت از دست رفته‌ی بدن از مایعاتی مانند؛ آب سیب، شربت عسل و نمک، ترکیب جوشانده دارچین با عسل و دمنوش زنجبیل با نبات داغ استفاده کنند.

ناطق افزود: هر روز به مدت یک هفته سیاه دانه با عسل مصرف کنند، میوه‌جاتی مانند: سیب، انار و رب انار شیرین و به استفاده کنند، سیر و پیاز زیاد مصرف کنند، غذاهایی مانند: آش جو، کباب و شیر و گوشت مصرف نمایند، خوردن را با کمی نمک شروع کرده و غذا را با مصرف یک قاشق سرکه طبیعی خاتمه دهند.

او تصریح کرد: استنشاق و قرقره با آب نمک را فراموش نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار