رییس ستاد انتخابات خوزستان از مشارکت ۴۳ درصدی واجدان شرایط رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۱۴ رای در این دوره از انتخابات به صندوقها ریخته شد.
کد خبر: ۸۲۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 22 February 2020

علی حسین حسین زاده اظهار داشت: از میان یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۱۴ رای ماخوذه در انتخابات این دوره مجلس، ۸۰۶ هزار و ۸۴۶ نفر مرد و ۷۱۷ هزار و ۶۸ نفر زن بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: در حوزه انتخابیه خرمشهر سید لفته احمدنژاد از تعداد ۴۷ هزار و ۴۶۶ رای ماخوذه، بیشترین میزان رای با ۹ هزار و ۶۳۸ رای را کسب کرد وبه بهارستان راه یافت.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه شادگان، مجید ناصری نژاد با ۱۲ هزار و ۵۵۵رای  از میان ۴۶ هزار و ۱۷ رای بیشترین آرا  را به دست آورد و راهی مجلس شد.

حسین زاده اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شوش محمد کعب عمیر از ۹۴ هزار و ۸۲۴ رای بیشترین آرا به میزان ۲۳ هزار و ۳۵۸ رای را کسب کرد و مجلس نشین شد.

وی تصریح کرد: احتمالا انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز به دور دوم کشیده می‌شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان همچنین گفت: در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک عبداله ایزدپناه با ۳۳ هزار و ۲۸۰ رای از مجموع ۱۲۷ هزار و ۵۰۶ رای بیشترین آرای ماخوذه را به دست آورد.

وی افزود: در حوزه دشت آزادگان و هویزه، قاسم ساعدی، ۱۹ هزار و ۵۸۹ رای بیشترین آرای ماخوذه را از مجموع ۷۸ هزار و ۴۴۷ رای را به دست آورد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار