امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق رای مهر تایید نظام جمهوری اسلامی است و امنیت و اقتدار ملی را تضمین می کند.
کد خبر: ۸۲۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 21 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای بلوغ سیاسی مردم را به نمایش می‌ دهد افزود: مشارکت آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات نشانه وفاداری ملت به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و خون مقدس شهدا است.
وی با بیان اینکه حضور اقشار مختلف مردم در این فرآیند ملی واجب و ضروری است یادآورشد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس ایران اسلامی در آمریکا، اسراییل، انگلیس و عربستان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی علیه نظام اسلامی ایران تبلیغات منفی می‌کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در انتخابات تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند گفت: ملت ایران در ۴۱ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی آگاهی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی خود را نشان داده‌ وبا آگاهی کامل سرنوشت خود را رقم می‌زنند.
وی با بیان اینکه مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی اجازه نمی‌دهد که دشمنان نظام و اسلام برای آینده این ملت تصمیم بگیرد افزود : مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را به نمایش می‌گذارند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نامزدهایی که در رقابت‌های این دوره رای نمی‌آورند نباید صحنه را ترک کنند یادآورشد: نامزدهایی که رای نمی آورند باید در فرصت ها و در سنگرهای دیگر به خدمت رسانی به مردم بپردازند و باید با حضور مستمر و اثربخش خود در پیشبرد امور کشور نقش داشته باشند.
وی اظهارداشت: حضور مردم در انتخابات خار چشم دشمنان است بنابراین ملت ایران با حضور آگاهانه خود در این فرآیند ملی یک‌بار دیگر به جهانیان نشان می‌دهند که تا پای جان و تا آخرین قطره خون خود از ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود صیانت وحفاظت می‌کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه هم اینک ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری مهمترین مسئله ودغدغه کشورمان است گفت: مجلس آینده باید با تدوین قوانین کارگشا نسبت به رفع این مشکل بزرگ اقدامات اساسی انجام دهد.
وی با بیان اینکه ظرفیت و تجهیزات لازم برای تشخیص و کنترل بیماری کرونا در کشور و این استان فراهم است و جای هیچ گونه نگرانی نیست افزود: رعایت بهداشت فردی شامل شستن مداوم دست‌ها، استفاده از ماسک ،مراعات رفت وآمدها در مکان‌های عمومی و استفاده از مواد غذایی و خوراکی گرمی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری کورونا است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ماه رجب ارزش و شرافت بالایی دارد گفت: این فصیلت بدان دلیل است که این ماه یکی از ماه‌های حرام و از زمان‌های ویژه‌ دعا بشمار می رود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه افرادی که در مسیر سلوک الی‌الله، ارتقای معنوی، رشد اخلاقی و اعتقادی قرار دارند از ماه رجب بهترین استفاده را خواهند برد اظهارداشت:می توان در این ماه راه پر فراز و نشیب سیر الی‌الله را با استفاده از زمان مناسبی که خداوند در اختیار ما قرار داده طی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار