رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به تخلفات انتخاباتی در استان گفت: از ابتدای فرایند انتخابات تاکنون ۲۳ پرونده در کل استان تشکیل شده که پس از انتخابات به همه آنان رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 21 February 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی صبح امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران حضور بر پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم توصیف کرد و اظهار داشت: این انتخابات تیری بر دل دشمن است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی آرامش و امینت در تمامی استان انجام شده است، گفت: مردم می‌توانند در کمال آرامش به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس با اشاره به تخلفات انتخاباتی در استان افزود: از ابتدای فرایند انتخابات تاکنون 23 پرونده در کل استان تشکیل شده که پس از انتخابات به همه آنان رسیدگی می‌شود.

 

حیدر آسیابی، دادستان استان فارس نیز در حاشیه شرکت در انتخابات بیان کرد: در این دوره از انتخابات تخلفات کمتری را شاهد بوده‌ایم که بیشترین تخلف نیز در زمینه تخریب رقبا از سوی هواداران بوده و پرونده‌های متعدد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شعب ویژه پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: در صورت نیاز قادر هستیم شعبه‌ها را افزایش دهیم و پس از انتخابات به این موارد رسیدگی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار