رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: ۲۵۱ نامزد انتخابات امروز برای دستیابی به ۱۸ کرسی نمایندگی مردم فارس در مجلس رقابت می‌کنند که از این تعداد ۲۱۹ نفر مرد و ۳۲ نفر زن هستند.
کد خبر: ۸۲۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 21 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: مردم انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان فارس امروز هم‌دل و یک‌صدا به پای صندوق‌های رای آمده‌اند تا با حضور پرشور و حماسی خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ دندان‌شکنی را به دشمنان نظام و انقلاب دهند.

مردم ولایی خود را برای حضور آگاهانه در این عرصه آماده کردند تا بار دیگر در تصمیم گیری و تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند و عشق و علاقه خود را به انقلاب و ایران اسلامی معنا کنند.

مقامات، شخصیت‌ها و گروه‌ها با تاکید بر اهمیت انتخابات دوم اسفند ماه، از مردم برای حضوری باشکوه و انتخابی آگاهانه دعوت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: ۲۵۱ نامزد انتخابات امروز برای دستیابی به ۱۸ کرسی نمایندگی مردم فارس در مجلس رقابت می‌کنند که از این تعداد ۲۱۹ نفر مرد و ۳۲ نفر زن هستند.

وی افزود: دو هزار و ۳۰۰ شعبه ثابت، ۹۲۷ شعبه سیار در استان فارس مشغول رای‌گیری هستند که هزار و ۸۱۰ شعبه آن شهری و هزار و ۴۱۷ شعبه روستایی است.

احمدی‌زاده ادامه داد: بیش از سه میلیون و پانصد هزار نفر واجد شرایط در استان هستند که ۱۹۱ هزار و پانصد نفر رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: استان فارس دربرگیرنده ۳۶ شهرستان، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که سهم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، چهار کرسی نمایندگی است.

احمدی‌زاده با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است، اظهار کرد: نتایج انتخابات به طور رسمی فقط از طریق ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود و مردم از رسانه ملی نتایج را جویا شوند.

لازم به ذکر است که اعضای شورای تامین استان شامل استاندار فارس، سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، سردار بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر و فرماندار شیراز دقایقی پیش برای انداختن رای خود به صندوق به حرم مطهر شاهچراغ(ع) مشرف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار