فرد دیگری که حضورش در انتخابات را عشق به رهبرش عنوان می کند، گفت: همانطور که مردم همت کرده و پای صندوق های رأی می آیند نماینده انتخابی نیز باید همت کرده و برای مردم خدمت کند.
کد خبر: ۸۲۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 20 February 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:تنها یک روز به حماسه بزرگ انتخابات باقی مانده و ثمره ماه ها تلاش خستگی ناپذیر دست اندرکاران امر انتخابات، مردم و داوطلبان فردا توسط ملت ایران مشخص می شود.

 

دوم اسفند روز سرنوشت ساز برای مردم است تا با دست خود سرنوشت شان را رقم زنند. اگرچه توطئه ها برای عدم مشارکت مردم در عرصه های سیاسی کشور از سوی رسانه های پلید خارجی، مسئله ای تکرار است اما این مردم هستند که همواره شگفتی ساز و خالق حماسه های شگرف می شوند.

 

مردم شهرستان جهرم نیز امسال و برای نخستین بار در گام دوم انقلاب پای صندوق های رأی می آیند تا تکلیف نماینده خود در خانه ملت را مشخص کنند. مردمی که در طول دوران درخشان دفاع مقدس بیش از یک هزار و ۲۰۰ فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده و همواره برادری خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده اند.

 

این روزها در مورد معیارها و شاخص های فرد اصلح صحبت های زیادی در فضای حقیقی و مجازی به میان آمده و اکنون که در ساعت های پایانی مانده به آغاز انتخابات هستیم بدون شک مردم نامزدهای مد نظر خود را با ملاک ها و معیارهای موجود انتخاب کرده اند. روی سخن مان به افرادی است که فردا با رأی مردم و به نمایندگی از آنان راهی خانه ملت می شوند تا در تصمیمات ریز و درشت مجلس که نقش مستقیمی در آینده ملت دارد سهیم باشند.

 

طبق سخن بزرگان دین، مسئولیت طعمه نیست بلکه مجالی است برای گره گشایی از مشکلات و خدمت رسانی به مردم تا فردایی درخشان برای فرزندان این مرز و بوم رقم بخورد. این که یک نماینده چه مقدار توان دارد تا این مسئولیت خطیر را به سرانجام برساند قطعا در تصمیم گیری خود برای حضور در این عرصه مورد توجه قرار داده اما مردم نیز انتظاراتی از نماینده خود دارند تا به مطالبات به حق شان توجه کرده و جز اطاعت از فرامین الهی و خدمت به خلق چیز دیگری در فکر و ذهن شان نباشد.

 

با مردم همراه شده و انتظارات شان را از فردی که قرار است به نمایندگی از آنها راهی مجلس شورای اسلامی شود، جویا شدیم. یک بانوی جهرمی با اشاره به اینکه برای آینده خود و کشورمان باید در انتخابات حضور پیدا کنیم، گفت: برای نخستین بار است که در انتخابات شرکت می کنم و حضور خود در پای صندوق های رأی را به عشق و فرمان رهبرم انجام می دهم.

 

وی افزود: از مسئولان تقاضا دارم به رأی مردم احترام گذاشته و به فکر مردم و جوانان باشند.

 

مرد میان سالی که خواستار حضور مردم در انتخابات بود نیز گفت: وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم چرا که در غیر این صورت افراد دیگری برای ما تصمیم می گیرند که آن تصمیم نیز به صلاح مردم نیست.

 

وی با اشاره به اینکه ممکن است یک نماینده در طول خدمتش عملکرد خوبی نداشته باشد اما این دلیل نمی شود که در انتخابات حضور پیدا نکنیم، ادامه داد: عملکرد نامطلوب یک نماینده نیز به ما بر می گردد چرا که در انتخاب خود صحیح عمل نکردیم.

 

فرد دیگری که حضورش در انتخابات را عشق به رهبرش عنوان می کند، گفت: همانطور که مردم همت کرده و پای صندوق های رأی می آیند نماینده انتخابی نیز باید همت کرده و برای مردم خدمت کند.

 

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم باید درد ملت را شنیده و مشکلات شان را حل کند، افزود: به کسی رأی می دهیم که مانند شهید سلیمانی در راه خدا و برای مردم خدمت کند.

 

این تنها بخشی از انتظارات مردم نسبت به نماینده ای که قرار است از سوی آنها به مجلس راه پیدا کند، بود و حرف های شبیه به آن را این روزها زیاد شنیده و یا خوانده اید. به هر حال مردم وظیفه شان را در مشارکت انتخابات انجام می دهند اما آنچه مهم است توجه به خواسته ها و مطالباتشان بوده که آن نیز وظیفه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار