یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مردم همواره نشان دادند که علیرغم تمامی مشکلات برای دفاع از انقلاب پای صحنه هستند که آخرین نمونه حضور آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی بود.
کد خبر: ۸۲۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 20 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:محمد جواد جمالی اظهار کرد: مردم همواره نشان دادند که علیرغم تمامی مشکلات برای دفاع از انقلاب پای صحنه هستند که آخرین نمونه حضور آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی بود.

وی افزود: مردم علیرغم تمامی فشارهای دشمن از بعد تحریم و فشارهای اقتصادی با نظام همراه بوده و با جنگ روانی دشمن مقابله کردند در واکنش به همین همراهی مسوولان آمریکایی اخیرا به صراحت نسبت به حضور مردم در انتخابات خط نشان کشیدند. اعتقاد ما این است شرکت در انتخابات حق مردم است آنها با استفاده از این حق به کاندیداهای که فکر می‌کند برای کشور مفید هستند، رای دهند.

وی تاکید کرد: مردم این وظیفه را به نحوی انجام دهند که باعث ناامیدی دشمنان شود مردمی که تاکنون وسط میدان علیرغم تمامی گلایه‌ها و مشکلات بودند.

نماینده فسا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخاب درست گفت: اشاره‌های مقام معظم رهبری راهگشا بود به خصوص در آن جا که شرایط کاندیداهای اصلح را بیان می‌کردند؛ معتقدم علاوه بر این شرایط راه بلد بودن نماینده بسیار مهم است چون در برخی موارد فقدان این ویژگی گره‌ای برای کشور به وجود می‌آورد مردم افرادی را انتخاب کنند که چنین شرایطی را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار