مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تعداد کل بازرسی‌ها انجام گرفته در بهمن ماه را ۲ هزار مورد برشمرد و گفت: از این تعداد ۳۶۰ فقره آن منجر به تشکیل پرونده شد.
کد خبر: ۸۲۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 20 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسان سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، شبکه‌های بهداشت، استاندارد و ... بیش از ۲ هزار مورد بازرسی در بهمن ماه انجام داده اند.

او با بیان اینکه این بازرسی‌ها از اصناف، کارخانجات، مراکز گردشگری، حمل و نقل، آژانس‌های مسافرتی و ... انجام شده است، افزود: برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی، تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع تخلفات دارد که در این راستا به بیش از ۶۰۰ واحد تذکر داده شده است.

مبشری ادامه داد: طی این بازرسی‌ها ۳۶۰ فقره پرونده تخلفات تشکیل و در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده و متخلفان بالغ بر ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس، سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی را آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی اعلام و از شهروندان تقاضا کرد تا تخلفات را به سامانه‌های ذکر شده گزارش تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار