رئیس شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی گفت:مقدمات برگزاری باشکوه انتخابات فراهم شده است
کد خبر: ۸۲۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 19 February 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی در هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی مشارکت حداکثری در انتخابات را هدف اصلی همه دغدغه مندان انقلاب دانست و افزود: همه موظف به فراهم سازی بستر های مشارکت باشکوه مردم در انتخابات هستیم چرا معتقدیم هر جا مردم حضور داشته اند بهترین اتفاق رقم خورده است.

وی گفت: دشمن در تلاش برای القای ناامیدی در کشور است اما همچو همیشه حضور پررنگ مردم دسیسه ها را خنثی می سازد.

مصطفوی با اشاره به تلاش متولیان برقراری امنیت در کشور و استان گفت: بهترین امنیت موجود در استان حاکم است و جا داد از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، مرزبانی، اطلاعات و سپاه و ارتش تقدیر کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان افزود: هیچ گونه مشکل امنیتی در استان نداریم.

علی مصطفوی با اشاره به بارش های اخیر و پیش بینی بارش برف در برخی نقاط در ایام انتخابات، به تشکیل شورای مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: با بسیج امکانات و نیروهای امدادی که صورت گرفته راه دسترسی به هیچ روستایی مسدود نخواهد بود‌.

وی گفت: همه پیش بینی های لازم انجام گرفته است. یک دستگاه بالگرد برای شرایط اضطراری تدارک دیده شده است و اگر بالگرد به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز نباشد نیروهای امدادی هلال احمر در جابجایی صندوق های رای مشارکت خواهند داشت.

مصطفوی با اشاره به اهتمام همه ارکان اجرایی و نظارت برای برگزاری انتخابات به صورت سالم و قانونمند گفت: در فضایی صمیمانه ارکان اجرایی اعم از هیات های اجرایی و نظارت در سلامت انتخابات رقابت مثبت دارند و این بیانگر رویکرد و تلاش همه متولیان به سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار