نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پرشور مردم باعث ناامیدی دشمنان و تجدید نظر در توطئه‌های آنها خواهد شد. از این رو ملت باید به کاندیدای پاک دست، کاربلد و راه بلد رأی دهند. راه بلدی بهترین کلمه کلیدی بود که رهبری در ارتباط با مجلس به کار بردند.
کد خبر: ۸۲۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 19 February 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی‌نوبندگانی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات، گفت: مجلس از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران با رفراندوم کار خود را شروع کرد. مردم برای هر موضوعی در انتخابات متعدد پای صندوق رأی رفتند ولی این دوره از ویژگی خاص برخوردار است زیرا دشمن بیشترین فشارهای اقتصادی و سیاسی را علیه ملت ایران تحمیل کرده است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن از هر فشار و جنگ روانی علیه ملت ایران استفاده کردند تا مردم را برای عدم حضور در انتخابات ترغیب کنند. در چند روز گذشته مسئولان بلندپایه آمریکایی وارد صحنه شدند تا مانع حضور ملت ایران در انتخابات شوند.

جمالی نوبندگانی معتقد است: با وجود به مشکلات جامعه مردم نشان دادند هوشیار هستند و مسائل کشور را درون خانوادگی می‌دانند و هرگز به صدای بیگانگان گوش نخواهند داد. مجلس قوی می‌تواند ریل گذار سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی در رأس امور باشد. از همین حیث مقام معظم رهبری اشاراتی داشتند.

وی افزود: حضور پرشور مردم باعث ناامیدی دشمنان و تجدید نظر در توطئه‌های آنها خواهد شد. از این رو ملت باید به کاندیدای پاک دست، کاربلد و راه بلد رأی دهند. راه بلدی بهترین کلمه کلیدی بود که رهبری در ارتباط با مجلس به کار بردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: افراد و گرو‌ه‌ها باید دست از تخریب و بازی‌های سیاسی دست بردارند تا افرادی شجاع و کاربلد که دل در گرو انقلاب دارند وارد مجلس شوند. مردم با همه گله‌مندی‌های ممکن همانطور که در تشییع جنازه سردار سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن به میدان آمدند، پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار