وحیدرضا محمودزاده با اشاره به ذخیره‌سازی میوه و کالاهای ضروری ویژه نوروز 99 اظهار داشت: در سردخانه‌های استان میوه‌هایی مانند سیب و پرتقال ذخیره‌سازی شده و از نظر تامین میوه شب عید با کمبود روبه‌رو نیستیم.
کد خبر: ۸۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 17 February 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:وحیدرضا محمودزاده با اشاره به ذخیره‌سازی میوه و کالاهای ضروری ویژه نوروز 99 اظهار داشت: در سردخانه‌های استان میوه‌هایی مانند سیب و پرتقال ذخیره‌سازی شده و از نظر تامین میوه شب عید با کمبود روبه‌رو نیستیم.

وی با بیان اینکه با شروع اسفندماه توزیع میوه نیز آغاز می‌شود، گفت: قیمت میوه تاکنون افزایش نداشته است و در زمان توزیع و روزهای پایانی سال نیز تلاش می‌شود که تفاوت چندانی نسبت به سال گذشته نداشته باشد.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان فارس با اشاره به دیگر کالاهای اساسی و ضروری افزود: اقلامی مانند شکر، مرغ، برنج، گوشت قرمز و دیگر اقلام ضروری مجوزهای لازم دریافت و سهمیه استان فارس برای تنظیم بازار مشخص شده است.

 

محمودزاده با بیان اینکه به‌دلیل ثبات و حفظ آرامش بازار در حال حاضر نمی‌توان میزان سهمیه را به صورت آماری ارائه داد، بیان کرد: از هفته گذشته توزیع این اقلام ضروری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آغاز شده و با شروع اسفندماه سهمیه در شبکه‌های توزیع بیشتر می‌شود تا مردم برای تامین این کالاها مشکلی نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین میوه و کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، عنوان کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال علاوه بر شبکه‌های توزیع در واحدهای صنفی منتخب و تعاونی‌های ادارات نیز انجام می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان فارس تصریح کرد: بازرسان بخش نظارت اصناف و سازمان صمت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری‌ها نظارت دارند و اگر مردم نیز تخلفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره 124 تماس بگیرند یا به صورت حضوری به سازمان مراجعه کنند.

محمودزاده همچنین عنوان کرد: در میادین میوه و مراکز کالاهای اساسی نیز گشت‌های بازرسی و نظارت حضور فعال دارند تا مانع سوءاستفاده یا تخلف شوند.

برچسب ها: ذخیره سازی ، میوه ، شب عید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار