کد خبر: ۸۲۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات برف‌روبی و بازگشائی محور خلخال ـ اسالم با بیان اینکه هم اکنون راهداران سخت کوش استان اردبیل درحال برف‌روبی 2 کیلومتر از حوزه استحفاظی استان گیلان هستند اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران استان اردبیل این محور بازگشایی شده و پس از برف‌روبی و بازگشایی کامل حوزه استان گیلان عبور و مرور برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها راه 5 روستای خلخال مسدود است، افزود: راهداران اردبیل از ساعات اولیه بحران، راه 132 روستای منطقه را بازگشایی کردند و از اولین ساعات بارش نیز برف‌روبی و نمک‌پاشی در حال انجام است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: به‌رغم فعالیت راهداران به‌دلیل وجود کولاک برف و باد شدید احتمال مسدود شدن راه‌ها بار دیگر وجود دارد و از همین روی راهداران و مدیران بحران استان در محورهای شهرستان خلخال مستقر شده‌اند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با بیان اینکه راه 10 روستای دیگر در شهرستان‌های کوثر، نیر و مشگین شهر درحال بازگشایی است اظهار داشت: در سطح استان اردبیل 110 اکیپ راهداری جاده‌ها را پوشش می‌دهند که به دلیل بارش شدید برف در روزهای اخیر و بحران روی داده در خلخال 20 اکیپ جدید نیز به آنها اضافه شده و با تمام توان در خدمت‌رسانی به روستائیان و بازگشایی معابر اقدام می‌کنند.

رحمتی با تقدیر از تلاش‌های شهرداری‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در تامین ماشین‌آلات و کمک به حل بحران شهرستان خلخال، تصریح کرد: تمامی مدیران پای کار آمدند تا این بحران را حل کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هواشناسی اردبیل برای روز دوشنبه بارش اعلام کرده و بر همین اساس و برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌های روستایی به همراه راهداران در این مناطق مستقر هستیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار