«شانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی»، «دهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات، صنایع ایمنی، سیستم‌های حفاظتی و HSE» و «دومین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج» سه نمایشگاهی هستند که به صورت همزمان در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 15 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که از ۲۹ بهمن‌ماه تا دوم اسفندماه و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت، در چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و میزبان ۷۲ شرکت از استان‌های مختلف کشور خواهد بود.

در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مرکزی، یزد، فارس، زنجان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند و به ارائه پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها، محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

فعالان حوزه‌های مختلف صنایع غذایی شامل تولیدکنندگان ماشین‌آلات بسته‌بندی مواد غذایی، تولیدکنندگان مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، سیستم‌ها و شبکه‌های پخش و توزیع مواد غذایی و تولیدکنندگان و فعالان محصولات ارگانیک، فرآورده‌های طبیعی و استارتاپ‌های مرتبط با حوزه صنایع غذایی در شانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان حضور خواهند داشت.

افزایش حضور بخش تولیدکنندگان محصولات نهایی به نسبت دوره‌های گذشته و افزایش حضور مشارکت‌کنندگان استان‌های مختلف کشور نسبت به دوره‌های گذشته از جمله ویژگی‌های نمایشگاه صنایع غذایی امسال به شمار می‌رود.

همچنین دهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران، امداد و نجات، صنایع ایمنی، سیستم‌های حفاظتی و HSE که از ۲۸ بهمن‌ تا یکم اسفندماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود، دو هزار مترمربع وسعت دارد و ۱۵ شرکت در آن حضور خواهند داشت.

این شرکت‌ها از استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی و جزیره کیش در نمایشگاه‌ها حضور یافته‌اند و به ارائه محصولات و خدمات خود در حوزه‌های مدیریت بحران و امداد و نجات، تجهیزات ایمنی، آتش‌نشانی، HSE، تجهیزات حفاظتی و امنیتی می‌پردازند.

دومین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج هم عنوان رویدادی دیگر است که طی روزهای ۲۸ بهمن تا دوم اسفند در اصفهان برپا می‌شود.

این نمایشگاه با حضور ۲۶ شرکت فعال در حوزه‌های تشریفات، تالارهای پذیرایی، آتلیه عروس و داماد، مزون لباس عروس، سالن‌های زیبایی، شیرینی‌سراها و کترینگ‌ها برپا می‌شود و برای علاقمندان به این حوزه، بسیار جذاب خواهد بود.

این شرکت‌ها از استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی در نمایشگاه حضور یافته‌اند و محصولات و خدمات خود رادر فضایی بالغ بر دو هزار مترمربع به نمایش عمومی می‌گذارند.

حضور برندهای شاخص و افزایش حضور مشارکت‌کنندگان، از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های گذشته محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار