معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت: ۵۰ نقطه شهری در میدان‌های اصلی و معبرهای پرتردد شهر سمنان برای تبلیغات محیطی داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۲۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 13 February 2020

۵۰ نقطه در شهر سمنان برای تبلیغات انتخاباتی مهیا شد

به گزارش تابناک سمنان: جواد نجاریانی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه امروزه بینش سیاسی مسئولان و نامزدها افزایش یافته و استفاده از اعلامیه‌های کاغذی و بنرها در شهر محدود شده و داوطلبان به تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی روی آورده‌اند افزود: شهرداری سمنان ۵۰ جایگاه ویژه تبلیغات انتخاباتی در میدان ها و معابر شهری به منظور نصب پوستر و  تراکت در مناطق سه گانه شهری تعبیه کرده است.

 معاون خدمات شهری شهرداری سمنان تاکید کرد:  اصول تبلیغات محیطی  از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس و عموم شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: نوشتن هرگونه متن تبلیغات انتخاباتی روی دیوارهای شهر، پایه‌های پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح مصداق تخریب اموال عمومی است.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی به صورت دیوارنویسی موجب تخریب و آسیب رساندن به سیمای بصری شهر شده و پس از انتخابات شهرداری باید از بیت‌المال برای پاکسازی این مناطق استفاده کند.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: اموال عمومی متعلق به همه شهروندان است و آسیب به آنها تجاوز به حقوق شهروندان محسوب می شود.

نجاریانی با تاکید بر رعایت زیبایی شهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که در تبلیغات برای انتخابات پیش رو فعالیت می کنند از نصب هرگونه داربست ، تبلیغات اتوبوس شهری و هرگونه شعارنویسی و دیوارنویسی برای معرفی داوطلبان خودداری کنند.

وی بیان کرد: شهرداری سمنان مانند دوره های مختلف، در کنار دیگر نهادهای شهرستان و دستگاه‌های مجری امر انتخابات، اقدامات لازم برای  فضاهای تبلیغاتی، فراهم سازی امکانات لازم برای تبلیغات و امحاء و پاکسازی فضاهای بصری شهر بعد از انتخابات را در دستور کار قرار داده است.

۱۵۸ نفر برای نامزدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند و شورای نگهبان با درخواست انتقال سه نفر از نامزدهای انتخاباتی به حوزه‌های انتخابیه استان سمنان موافقت کرد.

صلاحیت ۸۴ نفر تایید شد، صلاحیت ۵۴ نفر تایید نشد و ۲۴ نفر انصراف دادند.

استان سمنان چهار کرسی نمایندگی در بهارستان دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار