محسن نژاد از سفر رئیس بنیاد صلح «گاندی» و همراهان به استان فارس خبر داد و گفت: این گروه به مناسب سالگرد تولد «ماهتما گاندی»، رهبر فقید هند اقدام به یک راهپیمایی جهانی از مبدا دهلی نو تا مقصد ژنو سوئیس با هدف عدالت، صلح و دوستی بین ملت ها کرده اند.
کد خبر: ۸۲۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 12 February 2020

تابناک  فارس به نقل از شبستان: «سید موید محسن نژاد»، امروز (چهارشنبه 23 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: «راجاگوپال پی وی»، رئیس بنیاد صلح «گاندی» و چند نفر از اعضای «جای جاگات» به کشورایران و استان فارس سفر می کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: «جای جاگات» به مفهوم «سلام به جهان» است و اعضای این گروه در سفر 12 روزه خود به کشور ایران از استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه این گروه از 23 بهمن به صورت زمینی وارد استان فارس می شوند، ادامه داد: اقامت رئیس و اعضای این بنیاد در استان فارس سه روز است و بازدید از ظرفیت های گردشگری شهرستان های شیراز، کازرون و اوز در برنامه آنها پیش بینی شده است.

محسن نژاد اضافه کرد: این گروه از مجموعه تاریخی- فرهنگی حافظیه و مجتمع جهانی صنایع دستی «مهستان» در شیراز بازدید خواهند کرد و در ادامه نشستی با فعالان گردشگری استان خواهند داشت و پس از آن بازدید از تنگ جهانی چوگان کازرون و شهرستان اوز در برنامه خود دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تصریح کرد: این گروه به مناسب یکصد و پنجاهمین سال تولد «ماهتما گاندی»، رهبر فقید هند اقدام به یک راهپیمایی جهانی از مبدا دهلی نو تا مقصد ژنو سوئیس با هدف عدالت، صلح و دوستی بین ملت ها کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار