سردار اسدی با اشاره به اینکه این همان وحدتی است که رهبری می خواهند، گفت: امروز هیچ کسی دلسوزتر از رهبری برای مردم نیست.
کد خبر: ۸۲۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 11 February 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی»، امروز (سه شنبه ۲۲ بهمن) در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان جهرم با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، گفت: شهید سلیمانی بیش از 40 سال خستگی ناپذیر در میدان بود و همه سختی ها را تحمل کرد و به جایگاه رفیع شهادت رسید.

 

جانشین سردار سلیمانی در نبرد سوریه با قدردانی از حضور مردم شهرستان جهرم در راهپیمایی گسترده یوم الله 22 بهمن، افزود: مردم به میدان آمدند تا بگویند اگر در کربلا بودیم به میدان می آمدیم و در رکاب امام حسین (ع) می جنگیدیم.

 

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که سایه ولی فقیه بر سر ملت است زیر بار ذلت نمی رویم، بیان کرد: مردم سختی و گرانی، عدم مدیریت صحیح و جهادی را قبول دارند اما عزم شان را جزم کردند تا این یوم الله را مانند قبل گسترده به میدان بیایند.

 

سردار اسدی با اشاره به اینکه این همان وحدتی است که رهبری می خواهند، گفت: امروز هیچ کسی دلسوزتر از رهبری برای مردم نیست.

 

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) به ما بشارت دادند که خورشید در راه است و با رهبری داهیانه آیت الله خامنه ای پرچم اسلام به دست حضرت مهدی (عج) سپرده می شود.

 

جانشین سردار سلیمانی در نبرد سوریه با اشاره به غیرت مردانگی مردم جهرم قبل از پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس، گفت: مردم این دیار ثابت کردند که پشتیبان نظام هستند.

 

وی در پایان گفت: امروز به احترام شهدا در این یوم الله جمع شدیم و امیدواریم در آینده نیز مجلسی با شکوه و طرفدار ولی فقیه توسط مردم شکل بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار