فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است و مردم با این حضور ثابت کردند برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با جان و دل ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۲۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 11 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در حاشیه راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است و مردم با این حضور ثابت کردند برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با جان و دل ایستادگی خواهند کرد.

او افزود: یوم الله ۲۲ بهمن، دستور دین و عشق و علاقه مردم است و نه برنامه ریزی حکومتی.

سردار حبیبی ادامه داد: همه افرادی که امروز در راهپیمایی شرکت کردند با شور و شوق آمدند و همین مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: دشمنان اسلام از همین جمعیت و حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز میترسند نه اسلحه و موشک ما.

سردار حبیبی در خصوص مشارکت و حضور مردم در انتخابات، گفت: دشمن با تبلیغات بیهوده خود سال‌هاست حنجره خود را خسته کرده که مردم پای صندوق‌های رای نیایند و مردم با حضور پررنگ خود نشان میدهند که انقلاب و سرنوشت را دوست دارند و با حضور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار