هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت:دشمنی آمریکا نشان می دهد که قصد دارد ملت ایران را از گذشته پرافتخار خود و نسبت به آینده درخشان خود مایوس و ناامید سازد اما ملت ایران همیشه در صحنه هستند. 
کد خبر: ۸۲۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 11 February 2020

هادی عسگری درحاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:انقلاب اسلامی دستاورد و و ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت ها همه شهدا و مبارزان راه انقلاب و امام خمینی (ره) که فی سبیل الله و برای خدا انقلاب را شروع کردند است.

وی افزود: مردم هر آنچه که از جان و مال و زندگی داشتند در طبق اخلاص گذاردند برای اینکه انقلاب برپا شود و رژیم طاغوت برچیده شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه خاطر نشان کرد:امسال 22 بهمن از ویژگی های خاصی برخوردار است زیرا مصادف شده با چهلمین روز  شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با شهادتش  انقلابی در جهان برپا کرد.

عسگری تصریح کرد: شدت دشمنی که از سوی استکبار وجود دارد نشان می دهد آمریکا تمام تلاش خود را می کند که ملت ایران را از گذشته پرافتخار خود، ایثار، دلاوری و استکبار ستیزی و همچنین نسبت به آینده خود ناامید کند.

وی بیان داشت:  این انقلاب بالغ بر 220 هزار شهید داده تامتصل به انقلاب جهانی شود. به هر جهت هر کار جهانی سختی هایی دارد ولی به فضل الهی این مردم هم به گذشته خود افتخار می کنند و نسبت به کرامت و آینده خود امیدوار هستند.

عسگری تاکید کرد: امسال 22 بهمن و شهادت سلیمانی با هم متقارن شده و انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است، لازم است نمایندگانی انتخاب شوند که لایق باشند، برای مردم باشند، برای خدا کار کنند منافع ملی را مد نظر بگیرند و امیدوارم از این آزمون نیز سربلند و پیروز بیرون بیاییم.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار