رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رستم در استان فارس از کشف ۵۵۰۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق و بازداشت ۸ نفر در این ارتباط خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 10 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سید بهاءالدین سادات، دوشنبه ۲۱ بهمن گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رستم یک باند قاچاق چوب جنگلی در این شهرستان متلاشی و از آنان ۵۵۰۰ کیلوگرم چوب کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، سادات گفت: این عملیات در روستای جنگلی گل بابکان شهرستان رستم انجام شد و طی آن نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری همیاران طبیعت اعضای باند ۸ نفره قاچاق چوب را دستگیر و سه خودروی آنان را توقیف کردند.

وی افزود: اعضای این باند، با قطع درختان جنگلی و انتقال آن به خارج از شهرستان علاوه بر تخریب عرصه‌های طبیعی، موجب نا امنی و نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند.

سادات همچنین گفت: طی یک عملیات دیگر، یک دستگاه خودری پراید شناسایی و از آن ۳۰۰ کیلوگرم ذغال کشف شد که ۲ متخلف در این ارتباط بازداشت شدند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان رستم با اشاره به همکاری خوب مراجع قضایی این شهرستان در شناسایی متخلفان اراضی ملی، افزود: خودرو توقیف شده به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و متخلفان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

 

برچسب ها: کشف ، چوب ، بلوط ، قاچاق ، رستم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار