سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانه ای از مردم شریف استان البرز خواست با حضور در راهپيمايی بزرگ يوم‌الله 22 بهمن بار دیگر صبر و شکر خود را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۸۲۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 10 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

انقلاب اسلامی ایران، پاسخ قاطع و لبیک محکم ملت صبور، شکور و همیشه در صحنه‌ی ایران به دعوت امام راحل ره بود، برای رهایی ابدی از سلطه استعمار، ظلم و بیداد نظام‌های شاهنشاهی و قیام فراگیر ملت برای دستیابی به حقوقِ حقیقی، کرامت و انسانیت.

نهضتی دینی و مردمی که با عنایات‌ الهی و توجهات امام‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری امام‌ خمینی (ره‌) به پیروزی رسید و با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تداوم یافت، تا امروز ملت رشید ایران شاهد رویش و درخشش نهضت خود در همة صحنه‌ها باشد.

پروردگار مهربان را شاکریم که نهال انقلاب، در پنجمین دهه از عمر گران‌بهای خود، به درختی تنومند و پربار مبدل شده است و دیگر، گزند و آفات کذایی شرق و غرب عالم به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و نوکران اروپایی و سعودی‌شان، تأثیری در رشد و بالندگی آن ندارد.

دهه خجسته فجر امسال مصادف است با چهلمین روز شهادت سردار دلها، سید الشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وبه همین دلیل، شور و اشتیاق مردم جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر از هر سال است.

بخش بزرگی از ناکامی‌ها و شکست‌های آمریکا و جبهه استکبار در غرب آسیا، ثمره خون مجاهدان مقاومت، به‌ویژه شهیدانی چون حاج قاسم و ابو مهدی است. شهیدانی که پیوند و پیمان مردم عزیز ما را با مقاومت محکم و جبهه استکبار و وابستگان آن‌ها را در داخل و منطقه مأیوس و سرافکنده کردند.

امروز ملت‌های مظلوم فلسطین، غزه، سوریه، عراق، یمن و... از شرق تا غرب عالم، در ظلم‌ستیزی و حرکت‌های ضداستکباری از ملت ایران الگو می‌گیرند و حضور پرشور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امید به حرکت و قیام و انتقام سخت از آمریکا تا خروج کامل نیروهایش از منطقه را در دل ایشان زنده خواهد کرد.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از عموم مردم شریف استان دعوت می‌نماید همان‌طور که در تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یوم الله آفریدند بار دیگر لبیک گوی هل من ناصر ینصرنی ولی امر زمان خود بوده، با حضور متحدانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور روحیه انقلابی و اتحاد اسلامی ایرانی مردم در آغازین روزهای انقلاب باشند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار