تنور انتخابات خبرگان رهبری در فارس با اضافه شدن «حجت‌الاسلام مصطفی منتظری» داغ می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 10 February 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه: با نزدیک شدن به دوم اسفندماه روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، یکی از ابهامات افکار عمومی درسطح شهر شیراز و استان فارس، اطلاع از وضعیت نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری است.

در حالی تبلیغات انتخابات میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۱۷ بهمن آغاز می‌شد که در استان فارس فقط یک کاندیدا تایید شده بود.
گمانه زنی ها چندان روی خوشی نداشت برخی معتقد بودنداتفاقی که در حوزه انتخابیه فارس رخ داده به نوعی واژه انتخابات زیرسوال رفته است.
در حوزه انتخابیه فارس در ابتدا ۳۷ نفر برای ورود به خبرگان نام‌نویسی کردند که با انصراف ۲۳ نفر، صلاحیت ۱۴ نفر مورد بررسی قرار گرفت اما فقط و فقط صلاحیت «لطف‌الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در این استان مورد تایید قرار گرفت تا او برای ورود به خبرگان پنجم عملاً نیازی به رای مردم نداشته باشد.

ورود چهره جدید

تا پیش از این به نظر می‌رسید آیت‌الله دژکام امام جمعه شیراز، تنها کاندیدای حاضر در عرصه انتخابات خبرگان باشد اما به گفته منابع اگاه، حجت‌الاسلام منتظری که با تغییر حوزه خود از تهران به فارس آمده، رقیبی جدی برای آیت‌الله دژکام خواهد بود. بنابراین تنور انتخابات خبرگان رهبری در فارس با اضافه شدن یک داوطلب جدید داغ شده است.

گفتنی است حجت‌الاسلام مصطفی منتظری از نخبه های حوزه علمیه، متولد 1359، شاهرود و ساکن تهران است.
همچنین آیت الله لطف‌الله دژکام متولد۱۳۴۱، جهرم و در حال حاضر امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس می‌باشد. وی پس از درگذشت اسدالله ایمانی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به امامت جمعه شیراز منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار