سفارش امام کاظم علیه السلام برای سرما خوردگی یک واکسن طبیعی است که خواص بسیاری دارد.
کد خبر: ۸۲۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 09 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:در طب اسلامی بر مصرف داروی معجزه آسای امام موسی کاظم (ع) برای درمان سرماخوردگی تاکید فراوان شده است. این دارو با اینکه فرمولی ساده دارد، اما شامل قابلیت های بسیاری است. از خصوصیات این دارو این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و درواقع کاری فراتر از آن انجام می‌دهد و سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری‌ها هوشیار می‌کند.

بنا بر این، این دارو توانایی این را دارد که در تمام بیماری‌هایی که امروزه علت آن‌ها ناشناخته است و در اغلب آن‌ها سیستم ایمنی بدن بر علیه خود بدن وارد عمل می‌شود جزئی اصلی از درمان باشد.

این دارو در عین سادگی می‌تواند درمان خیلی از بیماری‌ها باشد. از جمله بیماری‌هایی که طبق تجربه درمان شده اند یا موثر در درمان بوده است، از سرماخوردگی (زکام) تا ایدز را شامل می‌شود.

ساختاری که این دارو دارد به گونه‌ای است که با تغییر فصل یکی از ترکیبات آن عوض می‌شود. شاید باور کردن این مطلب سخت باشد، اما همین داروی ساده می‌تواند این همه خاصیت داشته باشد.

در روایت این دارو این گونه آمده:

«موسى بن جعفر علیهما السلام و قد اشتکى فجاءه المترفعون بالادویه یعنى الاطباء فجعلوا یصفون له العجایب فقال: این یذهب بکم اقتصروا على سید هذه الادویه الاهلیلج والرازیانج والسکر فی استقبال الصیف ثلاثه اشهر فی کل شهر ثلاث مرات وفی استقبال الشتاء ثلاثه اشهر کل شهر ثلاث أیام ثلاث مرات ویجعل موضع الرازیانج مصطکى فلا یمرض إلا مرض الموت.»

«امام کاظم (ع) مبتلا به بیماری شدند و طبیبان دارو‌های مختلفی برای ایشان تجویز کردند، امام فرمودند به کجا می‌روید، از این دارو که سید داروهاست استفاده کنید، هلیله و رازیانه و شکر در ابتدای تابستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه و در ابتدای زمستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه به‌جای رازیانه، مصطکی جایگزین کنید، پس تا زمان مرگ مریض نخواهید شد.» [طب الائمه ابن بسطام ص ۵۰]ترکیب دارو:

جزء رموز این دارو این است که ترکیب این دارو در فصل تابستان و زمستان (فصل گرم و سرد) متفاوت می‌شود.

ترکیب این دارو در تابستان = هلیله سیاه+ رازیانه + شکر سرخ (شکر نیشکر که فراوری صنعتی نشده باشد)

و در زمستان = هلیله سیاه + مصطکی + شکر سرخ (شکر نیشکر که فراوری صنعتی نشده باشد)

نحوه مصرف:

در افرادی که مبتلا به بیماری هستند مثلا به سرماخوردگی مبتلا هستند و در حین بیماری هستند سه روز پشت سر هم شب قبل از خواب یک قاشق چای خوری، و بعد از آن هر سه روز یک بار تا بهبودی کامل؛ و در افرادی که مبتلا به بیماری نیستند و برای پیشگیری می‌خواهند مصرف کنند هر ۱۰ روز یک بار قبل از خواب.

****همچنین بعد از استفاده از این دارو تا یک ساعت حداقل هیچ چیز حتی آب استفاده نشود؛ و اگر در آخر شب قبل از خواب خورده شود و بعد از آن هیچ چیزی حتی آب خورده نشود و بخوابند اثر خیلی بهتری خواهد داشت.

*** به موارد استفاده این داروی معجزه آسا باید درمان کیست گلو، گلو درد، درمان لوزه (همه لوزه ها) و ورم گلو را اضافه کرد. البته هر بیماری با توجه به شدت آن نیاز به موارد پوششی دیگر هم دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار