مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور در دیدار با مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد خواستار اجرایی شدن طرح ارتقای سطح ایمنی ساختمان‌ها در سراسر کشور شد.
کد خبر: ۸۲۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 06 February 2020

"فرنام خجسته فر" در جلسه با "محمدرضا عارفی" مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد با بیان اینکه تیم‌های بازرسی مخاطرات و تهدیدهای ساختمان این مرکز، ساختمان‌ها را به لحاظ مقاومت و سایر شاخص ها در حوزه ساخت و ساز بررسی و شناسایی می‌کنند، خواستار اجرایی شدن طرح ارتقای سطح ایمنی ساختمان ها در سراسر کشور شد.
‌وی ادامه داد: با توجه به وجود بافت تاریخی در شهر یزد بحث معاینات فنی ساختمان در این شهر و سایر شهرستان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
خجسته فر افزود: امیدواریم با همکاری‌اداره کل دفتر فنی، ‌امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد بتوانیم تیم‌های بازرسی را در سطح استان در چهار حوزه برق، مکانیک، بازرسی سازه و شهرسازی اعزام کنیم.
مدیر ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور خاطرنشان کرد: هدف اصلی این است که تهدیدهایی که ساختمان‌های استان با آن روبرو هستند را شناسایی و رصد کنیم و با نسخه های فنی و راهبردی این خطرات را از ساختمان ها به ویژه ساختمانهای عمومی و دولتی در حال بهره برداری دورکنیم.
خجسته فر در پایان سخنان خود گفت: ما برنامه ‌ای جامع داریم تا ظرفیت این ستاد را به ٣١ استان در کشور ارتقا دهیم و در کنار آن از موضوع اشتغال زایی در این حوزه نیز غافل نباشیم.
همچنین در این جلسه "محمد‌زهیر گلشن" مدیر مرکز معاینه فنی ساختمان استان یزد گزارشی از اقدامات این مرکز در استان و تعامل و هماهنگی با نظام مهندسی ساختمان و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار