همزمان با پنجمین روز از دهه فجر در یک برنامه ویدئوکنفرانسی توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۶ پروژه گردشگری در استان فارس افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 05 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:عصر چهارشنبه ۱۶ بهمن و در قالب یک برنامه ویدئوکنفرانسی با حضور علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همزمان با افتتاح پروژه‌هایی در کشور، ۶ پروژه گردشگری استان فارس نیز رسما افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در این برنامه گفت: ۶ پروژه گردشگری شامل یک هتل سه ستاره، یک مهمانپذیر، یک زائرسرا و خانه مسافر و یک اقامتگاه سنتی در شیراز، یک اردوگاه‏ و محوطه‏ گردشگری در شهرستان فسا و یک اقامتگاه گردشگری روستایی – عشایری در شهرستان کازرون است.

مصیب امیری ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها ۶۹۱ هزار و ۱۸۲میلیون ریال و حجم تسهیلات تخصیص یافته به آنها ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال است.

او خاطرنشان کرد: با آغاز به کار این پروژه‌ها ۹۷ اتاق، ۸ سوئیت و ۲۸۰ تخت به ظرفیات اقامتی استان فارس اضافه شده است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اضافه کرد: با راه‌اندازی این پروژه‌ها تعداد ۱۳۱ اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

امیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان فارس دارای ۷۶هتل و متل، ۲۴هتل آپارتمان، ۱۳۴مهمانپذیر، ۱۱۵ اقامتگاه بوم گردی و ۱۳۴ خانه مسافر با ظرفیت ۸ هزار و ۲۵۴ اتاق و۲۰ هزار و ۴۹۱ تخت است.

برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، گردشگری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار