پژمان جعفری از برنامه‌های دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: یازدهم بهمن‌ماه مراسم غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) و مراسم جشن انقلاب همراه با سخنرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 05 February 2020
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از کمک‌هزینه تحصیلی یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به برگزاری مراسم اطعام نیازمندان گفت: ۱۸ بهمن‌ماه محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه خیمه معرفت در تکیه ابوالفضل (ع) با گفتمان انقلاب اسلامی و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی برگزار می‌شود افزود: همزمان با سراسر کشور نوای «الله‌اکبر» در امامزاده عبدالله (ع) نواخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و هیأت‌های مذهبی شهرستان ملایر به مناسبت دهه فجر گفت: مراسم جشن انقلاب همزمان با نماز مغرب و عشاء در ۴۰ مسجد با همکاری هیأت امنای این اماکن مقدس برگزار خواهد شد.

جعفری کمک هزینه تحصیلی یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر تخفیف ۵۰ درصدی خدمات دندانپزشکی را در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به تخفیفات استفاده از خدمات نیم‌بها استخر در ساعاتی از روز در این ایام گفت: کمک‌هزینه دارو و درمان به بیماران مورد توجه است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از کمک برای روشنایی مساجد در راستای عمل به نیات واقف سطح شهر ملایر خبر داد و افزود: ۴۹۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته مبنی بر اعزام نیازمندان به کربلای معلی و نجف اشرف گفت: مراسم مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

جعفری بیان کرد: بخشی از بیمارستانی موقوفه سیف‌الدوله در بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار