فرماندار شهرستان چرداول:
فرماندار شهرستان چرداول گفت: دولت تدبیر و امید در طول سه سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های منطقه هلیلان سرمایه گذاری کرده است.
کد خبر: ۸۲۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 05 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاس فتاحی در جشن انقلاب در هلیلان که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری و استاندار ایلام برگزار شد، افزود: خدمات دولت دکتر روحانی در شهرستان چرداول و بویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بی نظیر و کم سابقه بوده که این امر باعث رشد و شکوفایی این شهرستان در تمام زمینه ها شده است.

وی اضافه کرد: طرح های متعددی با حمایت دولت در این شهرستان به سرانجام رسیده که نمونه بارز آن پروژه فولادگستر و کوشاب غرب است که برای تکمیل آنها بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

فرماندار چرداول یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری به استان ایلام این ۲ طرح بزرگ بطور رسمی افتتاح خواهند شد.

فتاحی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید خدمات ارزشمند و بزرگی در این شهرستان در حوزه های عمومی همچون کشاورزی، تولیدی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، گازرسانی و مسکن انجام شده که فقط در بخش هلیلان از توابع سابق این شهرستان در این حوزه های ذکر شده بیش از ۲ هزار میلیارد ریال هزینه شده که در نوع خود بی نظیر است.

فتاحی در ادامه مطالبات عمده چرداول را تسریع در ارتقای دهستان آسمان آباد به بخش، چهار بانده کردن مسیر سرابله - آسمان آباد - چهارمله، ساخت سد چناره بعنوان مطالبه عمومی مردم و ایستگاه پمپاژ بیجنوند عنوان کرد.

وی یادآور شد: ارتقای آسمان آباد به بخش مقدمات آن انجام شده که از معاون پارلمانی رئیس جمهوری درخواست تسریع آن را داریم و سد چناره نیز در اعتبارات سال ۹۹ گنجانده شده که بطور قطع به پیمان خواهد رفت و امیدواریم با توجه ویژه دولت مژده شروع به کار آن به مردم داده شود.

در این مراسم با ابلاغ رییس جمهوری شهرستان هلیلان بطور رسمی اعلام و بنابر گفته استاندار ایلام بعد از انتخابات اسفند ماه سرپرست فرمانداری آن نیز معرفی خواهد شد.

شهرستان هلیلان با جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر به مرکزیت شهر توحید در ۹۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار