قائم‌مقام شهرداری قم از افتتاح ۱۱۰ پروژه در شهرداری در جشن چهل و یکمین سال انقلاب قم خبر داد و گفت: امروز بعد از گذشته ۴ سال بدهی شهرداری از عدد ۴۳۲ میلیارد تومان به عدد ۵۰ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۸۲۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴ 04 February 2020

به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی در نشست رسانه‌ای که به مناسبت افتتاح 110 پروژه شهرداری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد با ابراز خرسندی از سپری شدن مشکلات شهرداری و روند رو به رشد اقدامات اظهار داشت: با مدیریت جهادی و اتکا به نیروهای درونی و بیرونی شهرداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی توانسته‌ایم مدلی علمی و کاربردی از مدیریت شهری با شاخصه‌ها انقلاب اسلامی ارائه دهیم.

وی عملکرد شهرداری قم را نسبت به شهرداری‌های دیگر شهرها مثبت ارزیابی کرد و افزود: امروز بعد از گذشته 4 سال بدهی شهرداری از عدد 432 میلیارد تومان به عدد 50 میلیارد تومان رسیده و توانسته پروژه‌های خود را در زمان‌بندی مناسب و باوجود نوسانات اقتصادی شدید به بهره‌برداری برساند.

قائم‌مقام شهردار قم از ارائه مدل مدیریتی با شاخصه‌های انقلاب اسلامی را یکی از دستاوردهای شهرداری قم اعلام کرد و گفت: در حال ارائه نمونه مدیریت جدید برای شهرداری‌های کلان‌شهرها بوده و این نشان از موفقیت شهرداری قم در مدیریت چالش‌های حوزه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: توسعه همه‌جانبه عدالت یکی از شاخصه‌های مهم برنامه مدیریتی شهرداری قم است که با همکاری و تعامل ایجادشده بین همه دستگاه‌ها و مدیران استانی و شهری توانسته‌ایم به این مهم دست‌یافته و شیوه تعاملات خود را در الگوی مدیریتی برای کشور لحاظ کرده‌ایم.

معتمدی به حمایت همه‌جانبه نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری قم از تمام ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد برنامه‌های خود استفاده کرده و امیدواریم تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم همه پروژه‌های عمرانی خود را به اتمام برسانیم.

وی تعاملات با دستگاه‌ها را در چارچوب قانون خواند و گفت: امروز هیچ دستگاه و ارگانی بدون دریافت پروانه و پرداخت عوارض در شهر ساخت‌وساز نکرده و همه در چهارچوب قانون حرکت می‌کنند.

قائم‌مقام شهردار قم افزایش بودجه همه سازمان‌های زیر نظر شهرداری را یکی دیگر از دستاوردهای مهم دانست و بیان کرد: شهرداری قم حرکت در دو جبهه فرهنگی و عمرانی را به‌صورت هم‌زمان به نتیجه رسانده و با دو برابر و نیم شدن بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به ارتقاء فرهنگ شهروندی کمک کرده است.

وی توجه به حوزه زنان را با اجرای 6 برنامه راهبردی در این حوزه موردبررسی قرارداد و گفت: برنامه‌های شهرداری با زمان‌بندی مشخص و رصد منظم در همه حوزه‌ها مورد ارزیابی قرارگرفته و در قالب برنامه‌های 5 ساله، یک‌ساله و پروژه اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار