معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس از افتتاح ۲۲ هزار میلیارد طرح عمرانی در سفر رئیس جمهوری به فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 03 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: احمدی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان با گرامی داشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: فرصت مناسبی برای ارائه خدمات نظام در این ایام وجود دارد و دولت تدبیر و امید نیز در این راستا فعالیت‌های ارزشمندی را به مردم ارائه داده است.

او بیان کرد: اقدامات دولت در مهار تورم و افزایش اشتغال قابل تقدیر است.

احمدی زاده با اشاره به اقدامات ظالمانه دولت آمریکا در وضع تحریم‌های اقتصادی گفت: اکنون مردم فشار‌های زیادی را ناشی از این تحریم‌ها تحمل می‌کنند، اما امید داریم تا با گذر از این ایام سخت به شرایط مطلوب تری دست یابیم.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس توجه به بیانه دوم انقلاب و بهره گیری از آن در گذر از مشکلات را از جمله راهکار‌های موثر برای مدیران عنوان کرد و گفت: برخی نگاهی کودکانه به خدمات دولت دارند و تلاش می‌کنند تا مانع از معرفی این خدمات شوند و در همین ایام بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان طرح‌های مختلف در فارس به بهره برداری می‌رسد.

او از افتتاح ۲۲ هزار میلیارد طرح عمرانی در سفر رئیس جمهوری به فارس خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تا کنون یک هزار و هفتصد روستا در فارس از نعمت گاز برخوردار شده اند.

احمدی زاده ابزار امیدواری کرد: شهرستان سپیدان در بهره گیری از ظرفیت اشتغال در بخش گردشگری باید موفقیت بیشتری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در اطلاع رسانی عملکرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل و یک سال و در دولت تدبیر و امید بصورت مستمر اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار