معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در استان فارس برای تعداد 18 کرسی خانه ملت، تعداد ۳۲۶ نفر تائید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۸۱۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 03 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:احمد احمدی‌زاده اظهار داشت: تعداد داوطلبان تائید صلاحیت شده برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۳۲۶ نفر رسید و تعداد ۴۸۱ داوطلب رد صلاحیت، ۸۹ نفر انصرافی و نزدیک به ۲۸ نفر از این افراد هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند.

وی افزود:در حوزه انتخاباتی شهرستان شیراز وزرقان ۱۲۲ نفر از داوطلبان تائید صلاحیت شده که آمار جدید گویای افزوده شدن ۵۸ داوطلب دیگر به رقابت انتخاباتی استان است.

احمدی‌زاده درباره اعتراض داوطلبان در مرحله دوم بررسی صلاحیت‌ها، گفت: فقط داوطلبانی که توسط هیئت نظارت تأیید شده و صلاحیت آنان در شورای نگهبان رد شده باشد تا سه روز (۱۵ بهمن) مهلت‌دارند تا به نتایج اعلامی توسط شورای نگهبان اعتراض کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: شورای نگهبان نیز در مرحله دوم به مدت هفت روز از (۱۵ تا ۲۱ بهمن) نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام و اسامی نهایی داوطلبان را در روز ۲۲ بهمن به وزارت کشور اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: در مراحل قبلی ۱۳۲ نفر معادل ۱۵ درصد در هیات‌های اجرایی رد صلاحیت، ۲۵۲ نفر تائید صلاحیت و ۲۹۹ نفر معادل ۷۳ درصد از داوطلبان از سوری هیئت نظارت استان عدم احراز شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار