در دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، 2927 پروژه صنعت برق استان در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۱۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 03 February 2020
برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر دو هزار و 74 میلیارد ريال اعتبار از محل اعتبارات دولتی و منابع داخلی شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و توزیع نیروی برق تبریز هزینه شده است.

از مجموع این پروژه‌ها، 8 پروژه ایجاد خط و پست فوق توزیع و انتقال با 336 میلیارد ريال اعتبار توسط شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان اجرا شده است.

همچنین 2607 پروژه شامل 756 پروژه توسعه و احداث، 1013 پروژه نیرورسانی، 678 پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، 123 پروژه روشنایی معابر و 37 پروژه کاهش تلفات با اعتبار 968 میلیارد ريال توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز اجرا شده است.

شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز 312 پروژه شامل پروژه‌های احداث شبکه فشار ضعیف، پست هوایی، روشنایی معابر، احداث و اصلاح خطوط، برق‌رسانی به روستاها و نیرورسانی به مشترکان صنعتی و کشاورزی را با اعتبار 770 میلیارد ريال اجرا کرده است.

بهره‌برداری از این پروژه‌ها با حضور مسئولین و فعالین صنعت برق استان در این مراسم با دستور استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار