مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران می‌گوید: تماشای فیلم‌های سی و هشتمین دوره جشنواره فجر در سینما برای دانش آموزان رایگان است.
کد خبر: ۸۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ 03 February 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد ‌اسلامی مازندران، عباس زارع اظهار داشت: اکران همزمان فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با تهران از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۱ بهمن ماه در سینما سپهر ساری انجام خواهد شد.

وی از هماهنگی با آموزش و پرورش استان برای حضور دانش آموزان مازندرانی برای دیدن فیلم های کودک و نوجوان این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: در راستای ارتباط و آشنایی بیشتر جامعه، به ویژه جوانان و نوجوانان با هنر هفتم، علاوه بر اکران رایگان برای دانش آموزان، مدد جویان بهزیستی، کمیته امداد، مراکز توانبخشی و سازمان های مردم نهاد نیز رایگان به سینما می روند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه افزود: ۲۱ فیلم در طول برگزاری جشنواره اکران خواهد شد که از این تعداد ، ۱۳ فیلم در بخش پروانه ها(کودک و نوجوان) می باشد.

وی در پایان از مردم فرهنگ دوست مازندران برای دیدن فیلم های جشنواره فجر از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۱ بهمن ماه در سینما سپهر ساری دعوت به عمل آورد.

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به سایت اینترنتی ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار