فرماندار شهرستان اسدآباد هم از افتتاح و بهره برداری ۷۱ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۸۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 01 February 2020
امام جمعه شهر اسدآباد گفت: انقلاب اسلامی تجدید دوباره اسلام بود و به دل محرومان و مردم امید تاباند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد اظهار کرد: انقلاب ما انفجار نور بود و مردم را از ذلت بیرون آورد و مردم روی پای خود ایستادند و به اسقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست یافتند.

وی با اشاره به ۱۲ بهمن روز ولایتمداری خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در دوران انقلاب در تمامی برهه‌ها ولایتمداری خود را ثابت کرده اند و ولایت در عمق دین آن‌ها ریشه دوانده و می‌دانند که اگر ولایت نباشد اعمال آنان در دین اسلام ناچیز بوده و مورد قبول نیست.

حسینی مجد تصریح کرد: امروز در این دوران مقام معظم رهبری با روحیه تیزبینی، آینده نگری، همراه با شجاعت و تدبیر و مدیریت صحیح در همه جوانب جهان اسلام را مدیریت می‌کند و شعار و منش و تکه کلام ایشان مبارزه با استکبار است.

وی در ادامه با بیان اینکه خون سردار شهید سلیمانی ابهت آمریکا را شکست و این امر نشان از سقوط این شیطان بزرگ دارد، یادآور شد: بعد از ۷۵ سال از جنگ جهانی دوم که هیچ کشوری جرأت شلیک یک تیر به آمریکا را نداشته، ایران اسلامی توسط سپاه پاسداران به خونخواهی سردار سلیمانی ۱۳ موشک بالستیک به عین الاسد پایگاه نظامی آمریکایی‌ها در عراق پرتاب کرد که دشمن حتی جوابی به آن نتوانست بدهد و این نشان از شکست ابهت آمریکا و عظمت ایران اسلامی است.

امام جمعه شهر اسدآباد در بخش دیگری بیان کرد: امروز به برکت ایران اسلامی در اوج کمالات قرار داریم و راه کمال و پیشرفت برای همه باز است و این معنای واقعی آزادی است.

وی با مخاطب قرار دادن مسئولان مراسم تصریح کرد: مردم ما لیاقت دارند که نوکری آن‌ها کنیم، همواره باید مسئولان و مدیران تکریم ارباب رجوع را با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر به جا آورده و گرهگشای مشکلات آنان باشند، برای آنان وقت بگذارند و اگر نتوانستند گره از مشکلات آن‌ها باز کنند با اخلاق نیک و نرم خویی و مهربانی رسم تکریم را به جا آورند.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم از افتتاح و بهره برداری ۷۱ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید.

مجید درویشی با اشاره به کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی شش پروژه عمرانی در سطح شهرستان در دهه مبارک فجر افزود: به همین مناسبت ۱۲ کارگروه در شهرستان تشکیل شده که در این دهه بیش از ۲۵۹ عنوان برنامه فرهنگی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی از آماده افتتاح بودن دو پروژه شاخص استخر شنای مجموعه آزادی و دانشکده فنی و حرفه‌ای خبر داد و تصریح کرد: افتتاح و بهره برداری استخر شنای مجموعه آزادی پس از ۲۶ سال و دانشکده فنی و حرفه‌ای در مجموع با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های شاخص و مهم این شهرستان بوده که آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر پس از سال‌ها انتظار هستند، اما به احتمال قوی افتتاح این دو پروژه مهم به سفر رئیس جمهور به استان همدان موکول شود.

درویشی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای زمستانی، همایش پیاده روی، رژه تاکسی ها، جشن انقلاب در محلات، غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه عکس و هنر‌های تجسمی، زنگ انقلاب، یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه، افتتاح پروژه‌های عمرانی، تجلیل از مادران و همسران شهدا و بازدید از خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در این دهه در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: کشور با وجود تحریم‌ها و مشکلات با مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری تهدیدات و تحریم‌های دشمنان قسم خورده انقلاب را به فرصت تبدیل کرده و آنان را به زانو درآورده و امروز دشمنان دریافته که ایران اسلامی با سایر کشور‌ها متفاوت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار